5 Temmuz 2011 Salı

KKİM (Kafası Karışık İnsan Modeli )

Evet kafam karışık , neden olduğunu bilmiyorum sadece sürekli düşünüyorum..herşeyi ama .. bu kadar düşünmek ne kadar iyi bilmiyorum ? Canım sıkılıyo , sürekli bir sorun yaratıyorum , hır çıkartıyorum onu çok üzüyorum farkediyorum .. ağlıyorumm ..ağlıyorummmm..kendime söz veriyorum bir daha yapmıcam diye ama yine oluyo .. aynısı olmuyo belki ama farklı bir versiyonu mutlaka oluyo ..konuşalım diyo alıyo beni karşısına oturtuyooo ..bakıyorumm sadece kelimeler tıkanıp kalıyoo çar çar laf yetiştiren ben sanki o sırada biri ağzımı zorla kapatıyomuş gibi susup kalıyorum .. konuşsam kırılmaktan , incinmektenn , yara almaktan korkuyorum belkide..Oysa bu hayatta bana en son zarar vericek kişi o .. işte böyle bir model bu sıralar benim halimm ..yazın geç gelmesindenmidir,tatilsizliktenmidir.nedendir bilmem ama umarım uzun sürmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...