26 Kasım 2011 Cumartesi

BU CUMARTESİ NE YAPSAK ? 5 ÖNERİ

Öncelikle herkese günaydınlar :)

Bu gün benim en sevdiğim gün çünkü öğlen 13:30dan sonra paydos ve ertesi gün pazar.Bugün sevilmez mi ? sevilir bence.Beni de Cumartesi çalışan anlar :)

Bu sıralar havalar  buz gibi olduğu için haftasonu yapılacak aktiviteler sınırlı ve iç mekanlarda.Bundan dolayı daha plan yapmayanlar ve aklına birşey gelmeyenler için bir kaç öneri sunucam.

1)Sinema: ee havalar buz , dışarı çıksan yağmur çamur , içeri girsen dolan dolan nereye kadar en iyisi kocaman bir popcorn ve cola eşliğinde iyi seyirler.Bu haftasonu vizyonda neler var neler yok diyorsanız? http://www.sinema.com/  diyorum . şimdiden iyi eğlenceler


2)Aa yok vallahi ben öyle karanlıklarda film seyredip cumartesi günümü heba edemem diyorsanız.Kahve diyorum bende size,güzel bir cafede yada coffe shoplarda dostlarla içilecek kahvenin kırk yıl hatırı varmış diyorlar ee o zaman afiyet olsun .


3)Ona da mı cık cık diyorsunuz ? Yok ben üstüme başıma bir şeyler alıcam , dolabımı doldurucam gezicem tozucam diyenleri alışveriş merkezlerine bekliyoruz.Ama ufak bir hatırlatma hava kötü olduğundan dolayı herkes iç mekanlara yöneliyor bundan dolayı özellikle otoparklarda araç trafiğinden çok yoğunluk  olduğundan size tavsiyem taşıma araçlarını kullanmanız.Ben otoparktan çıkarken 1 saat kuyruk beklerim diyorsanız tercih sizin tabi.


4)Eğer ben sosyal aktivitelere katılmak istiyorum diyorsanız. Size bu akşam TİM-Maslakta sahnede olacak olan ''Keşanlı Ali Destanı''adlı oyunu tavsiye ediyorum.(Üniversite de Bitirme projemdi ) Sadri Alışık Tiyatrosunun 15. , Haldun Taner'in 25. yılında Ahmet Mümtaz Taylan yönetiminde tekrar sahnede.Kimler mi oynuyor ? Yavuz Bingöl ,Songül Öden,Mustafa Üstündağ,Tuğba Ünsal,Günay Karacaoğlu ve daha kimler kimler .
Detaylı bilgi ve biletler için : http://web03.biletix.com/etkinlik-grup/13658110/TURKIYE/tr


5)Ben biraz romantik takılmak istiyorum , sevgilimle,arkadaşlarımla  güzel bir yemek yiyip oradan konsere gidiyim diyenler içinde . Bostancı gösteri Merkezinde sahne alacak olan Gökhan Tepe diyorum .
Detaylı bilgi ve biletler için :http://web03.biletix.com/etkinlik/MKMD2/TURKIYE/tr

Benden bu kadar :) karar vermek size kalmış :) Şimdiden hepinize iyi eğlenceler ve süper bir  haftasonu diliyorum. mujk

eld-sosyal :)

                                             (kaynak:www.sinema.com,www.biletix.com)

2 yorum:

  1. çokk cici bir sayfa olmuş burası:)
    tıpkı sizinn gibi..:)
    seveseve izleyiciniz oldum hemen..
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)
    ayşegül...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorumunuzz yeni düştü mailime , yeni gördüm o yüzden kusura bakmayın :) çok çok teşekkür ederimm yorumunuz için ..sizin gibide cici takipçilerim varken ne mutlu bana , tabiki bende takipçiniz oldum :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...