24 Kasım 2011 Perşembe

Çok Sevdim Sizi Ben





Evet bugün biraz daha iyiyim , daha huzurlu hissediyorum kendimi.Mumlar yaktım ,adaklar adadım kabul olması dileğiyle diyorum.
Bu blog yazma ve takip etme işi çok keyifliymiş geç buldum sıkı sıkı sarıldım :) hergün hatta her saat başı takip ettiğim süper bloggerlar var hayranım hepsine o kadar pozitif o kadar iç açıcı geliyorlar ki işe gelir gelmez kendimi ekrana yapışmış bir vaziyette buluyorum. Fashion hause by zeto mesela onu okudukça Ankaralı olasım geliyor vallahi.daha bir sürü kişi var yakın takipte olduğum ama bu tatlı kız bir başka.giyim konusunda inanılmaz yaratıcı geliyor bana tabi bu benim şahsi fikrim herkezin zevki başkadır.Evde durupta bunu bununla hayatta giymem dediğim şeyleri onun sayesinde giyer oldum . Umarım bir gün bu yazıyı okur sevgiler..saygılar...diliyorum kendisine

Hee sanılmasın ki ben sadece böyle buhranlı bir kızımm yooo yooo :) tamamen yanlışş ..her normal bayan da olduğu gibi bendede moda takibi ve alışveriş çılgınlığı mevcut zaman içinde ,yavaş yavaş güncel haberler yazmaya başlıcam bende. hadi hayırlısı umarım bu yazdıklarım bana uğur getirir.

eld-kabak çiçeği ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...