30 Kasım 2011 Çarşamba

DUYURU

Bu sene soğuklar erken geldiği için hemen bottu,çizmeydi,kabandı saldırdık. Alacağımızı aldık koyduk dolaplarımıza amaaaaa daha kış gelmediii yani yarın itibariyle hem senenin son ayı hemde kışın ilk ayı olan Aralık ayına adımımızı atıcaz inşallah.O zaman benden size yılın son ayı duyurusu :) malum bu sene yağmur botları çok moda .Renk renk , desen desen bir sürü modeli var ben geçen sene leoparlı almıştım gittigidiyor'dan.Bu sene koyu renge ihtiyacım olduğu için hepsiburada.com'dan twigy marka siyah bir bot aldım.(bknz:aşağıda )



Aslında başka başka modeller ,renkler almamak için kendimi zor tutuyorum ama tam bunları düşünürken annemin sesi kulaklarımda çınlıyorr.''Yeterrrrr artıkk bot alma ! koyucak yer yok evde ''diyor kendileri.Benim bot işim seneye kaldı ama eğer siz daha almadıysanız www.hepsiburada.com diyorum çünkü;çok beğenilen Hunter marka botlarda indirim ve taksit imkanı var .hadi buyrun :) 



2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...