30 Kasım 2011 Çarşamba

H&M TOP'S

Günaydınlarrr..

   Yine bir hafta hızla akıp geçmekte . Haftanın bir başını hatırlıyorum , bide pazar günleri akşam yarın p.tesi diye söylene söylene uyuduğum zamanları.Bu gün çarşamba oldu bile hafta sonuna ne kaldı :)

Dün akşam Akbatı H&M mağazasına bir ziyaret gerçekleştirecektim ama olmadı.Gitmeden önce sanal bir gezintiye çıkayım önce dedim bakalım neler beğendim ?
















   Ufak bir hatırlatma eğer Akbatı neresi diyorsanız ? En kısa zamanda ziyaret etmenizi öneriyorum.Akbatı bu sene içinde açılan yeni bir alışveriş merkezi Bahçeşehir-Esenyurt tarafında bulunmakta.Mağazalarıyla ve iç düzenlemesiyle şimdiden çevre avm lere fark atmış durumda.
Akbatı da hangi mağazalar mı var ? http://www.akbati.com/  diyorum.

Mutlu günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...