29 Kasım 2011 Salı

ONLİNE ALIŞVERİŞ ÇILGINLIĞI

    Üniversiteye giderken ders aralarında , kaçak ders saatlerinde , hafta içi akşamları evimle okulun yakın olması sebebiyle rahat rahat saat problemi olmadan sağa sola bakınırdım.Alışveriş yapardım.Okul bittikten sonra ki İstanbullular bilir şehrin bir ucundan diğer bir ucuna taşınmanın insanı darmadağın ettiğini. Özellikle de trafikten dolayı. Metrobüs falan var demeyin lütfen :) metrobüse binmesi bir dert inmesi ayrı dert , durağınıza geldiğinizde seri bir şekilde davranıp kapıya yanaşmazsanız ve önünüzde duran ızbandutlar size yol vermezse kapılar kapanır sizde öbür durağa kadar cinnet geçirirsiniz . O günden beri metrobüste hiç oturmam.En arkada kapının dibinde dikilirim :) ee tabi yoldu , trafikti dışında eş dost faktörü var her hafta onları görmek için şehirler arası yolculuk modundayım,bavullar , yedek kıyafetler falan ..kıymetimii bilinnnnnnnnn hee :) Neyse..

Hal böyle olunca ve okul sonrası patron olarak baba seçilince işler dahada zorlaştı.işten sonra üşenmeler,amannnn bugün çıkmayım dışarı haftasonu çıkarım demeler , iyice mıyy mıyy oldum :) vee tabi bende acil alınacaklar dışında gözüme kestirdikleri mi internetten almaya başladım .Çünkü ben şehir merkezine inip , mağazaları ziyaret edene kadar bir bakıyorum herkes giymiş , dolap dibi yapmış oluyor :)  tabi önceleri tedirgindim , kredi kartı numarası durumlarından ama şimdi güvendiğim bir sürü site oldu onlar hangileri mi ?buyrun sizi böyle alalım


TRENDYOL - www.trendyol.com


MARKAFONİ- www.markafoni.com

LİMANGO - www.limango.com.tr
HEPSİBURADA- www.hepsiburada.com


GİTTİGİDİYOR- www.gittigidiyor.com

MORHİPO-www.morhipo.com

BEYMEN - www.beymen.com


Aslında daha bir sürü var ama benim güvendiğim ve  ürünleri güncel olan sitelerden bir kaçını yazdım size. bazıları sadece giysi-ayakkabı satarken bazıları teknolojik ürünlerden,kozmetik malzemelerine kadar birden çok ürün yelpazesi içeriyor.Sitelere kayıt olduğunuz zaman mail adresinize hergün günlük satışı olan markaların listesi gönderiliyor.Ben yakın zamanda nerden ne m aldım ? Yaklaşık 10 dak. önce Trendyol.com dan kampanyada olan Sally Hansen markasından bir adet oje ve dudak parlatıcısı aldım .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...