29 Kasım 2011 Salı

ÖNÜM ARKAM SAĞIM SOLUM FİYONK

Herkese günaydınlar....

    Dün akşam enerjim yerlerde sürünür vaziyette uykuya daldım , ama bu sabah ilginç bir şekilde enerjik uyandım.Şu sıralar mevsim normallerinde bıkkınlık , sıkkınlık modundayım .En kısa zaman da bu modu kışkışlamak dileğiyle diyorum ve konuma geçiyorum.

    Dün alışveriş sitelerinde dolanırken ..her sezon modanın içinde olan ve kimsenin sıkılmadan kullandığı bir detay dikkatimi çekti .Kimi ayakkabısında , kimi kazağında,t-shirtünde ,kimi çorabında, çamaşırında kimi  ise saçında,tokasında kullanıyor.Kullanmadım diyen yalan söyler vallahi.

    Her yaşın , her tarzın içinde barınır bu detayy.... tamam tasvir bölümü bilmece gibi oldu açıklıyorum :)Sizde zaten başlıktan hiç anlamadınız di mi ?  FİYONK tabiki ..

    Ben çok severim fiyonk detayını ama öyle cicili bicili ,renkli detaylar pek benlik değil , çünkü ben siyah ve kırmızı dışında çok renkli giyinen bir kişilik değilim.Tamam itiraf ediyorum akrep burcuyum :) ama öyle denk gelmiş yani :) Siyahın her zaman şık olduğunu . Bir jeanin üzerine dümdüz bir siyah tshirt le insanların şık olabileceğini düşünüyorum.Tamam konuyu saptırdım.geri dönüyorum.Bakalım benim seçtiğim fiyonklugiller nelermiş ?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...