28 Kasım 2011 Pazartesi

SAÇ BAKIM SORUNSALI !!

Hep özenmişimdir , tek bir hamlede saçında harikalar yaratan marifetli bayan arkadaşlara çünkü benim saçım hiç bir zaman tek hamlede şekle girmedi. Hatta 2 , hatta 3 hamlede de şekle girmedi :) .Küçükken saçlarım bonustan halliceymiş bizim ailenin kısa saça olan merakından dolayı kestirmişler saçımı bir daha öyle bukle bukle çıkmadı ama bana geriye kalan inanılmaz bir gürlük ve kalın teller oldu. Şikayetçi değilim ama saç konusunda becerim sıfır olduğu için kuaföre taşınmaktan zaman zaman darallar geçiriyorum tabi ki.Hergün değil tabi kuaför ziyaretleri genelde c.tesi. Hafta için döndür,kıvır, lastikle topuz tipini kullanıyorum genelde. Aa sakın kuaförden çıktığım zaman  öyle düğün modeli geziyorum zannetmeyin ben fön severim düz ,sade bir fön ..maşaydı,topuzdu düğün dernek zamanı olur..ee hal böyle olunca ısıdan yıpranmalar , kurumalar , dönem dönem dökülmeler olmuyor değil .bide stres bazlı egzaması olunca insanın kullanacağı ürünler daha bir önemli oluyor . Sizde benim gibi aynı dertlerden yakınıyorsanız ya da benzer belirtiler sizde de varsa
(egzama için doktora başvurunuz tabiki ).Sonuç veren  düzenli kullandığım bir kaç ürün önermek istiyorum size.

1)DUCRAY KELUAL DS :Ataköy Galeria alışveriş merkezinde ki eczanenin içinde dermatolog olan bir bayanın önerisiyle kullanmaya başladığım bu şampuan hayat kurtarıcım oldu kepek ve kafamızın içinde ki kuruluk , pul pul dökülme , soyulma gibi sorunları ilk kullanımdan itibaren gözle görülür bir şekilde ortadan kaldırıyor.kutuda yazan DS nin anlamı cilt tipimizi ifade ediyor.tek sorunu sadece eczanelerde satılıyor.
   



2) PRO-ZİNC ŞAMPUAN : Yine saç kuruluğu , kepek , saç dökülmesi vb. konular da birden fazla seçeneği olan etkili bir ürün.Kıvamı hemen hemen ducray a benziyor ve yine eczanelerde satılıyor.



3)SYOSS SAÇ KREMİ :Üreticisi Henkel olan bu ürün piyasaya yeni çıktı.Şampuan,krem,bakım kremi gibi ürün grupları var.sampuanını kullanmadım ama kremini çok beğendim boyalı saçlar,kuru saçlar gibi ayrı ayrı seçenekleri var Ayrıca kokusu çok güzel eminim şampuanıyla kullanıldığında dahada güzel oluyordur.Saç kreminden memnun olmayanlara tavsiye ederim .Tüm marketlerde rahatça bulabiliyorsunuz.



4)PAUL MITCHELL STRENGTH : Hayatım da ilk defa sonuna kadar bitirdiğim ve 4. kez aldığım bir saç ürünü kullanıyorum.seneler önce gittiğim bir kuaförde şiddetle önerilince kullanmaya başladım.Benim kullandığım ürün duştan sonra haftada 1 kullanılan ,15-20 dak. bekletilip durulanan saç maskelerinden .İnanın bir daha ki haftaya kadar saçınız etkisini kaybetmiyor.Çok fazla ısıya ,yıpranmaya maruz kalmadığı ürece yumuşacık oluyor.Bu ürün yalnızca yetkili kuaförlerde satılıyor ben Beylikdüzü-Beykent Mos kuaförden alıyordum .Fakat orası kapanınca daha elimde ki ürün bitmediği için alıcak bir yer bulamadım.


Bu ürünler bitince kullanmak istediğim bazı ürünler var.

Kerastase ın ürünlerini çok merak ediyorum mesela her kuaföre girdiğim de alıcam diyorum , nasıl olsa evde var diyorum vazgeçiyorum ama kısa bir zaman da şampuan,bakım kremi ,durulanmayan sprey, saç kremi gibi bir 4lü edinmek istiyorum
Bu sıralar herkesin dilinde , her kuaförün elinde ..:) Benim gittiğim bazı kuaförler hem satıyorlar hemde işlem sırasında kullanıyorlar .Argan yağından bahsediyorum . Bana anlatılanlara göre Fas'tan geliyormuş bu yağ çok faydalıymış .Ben fön çektirdiğim zamanlar bazen fönden önce saçım nemli gibiyken uygulattırıyor um  Hem fönden sonra saçlarım daha parlak ve canlı duruyor hemde ısıya kalkan oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...