27 Aralık 2011 Salı

1 DEĞİL 2 DEĞİL TAMMMMM 4 TANE !

Günaydınlar herkese :)

Başlıktan merak etmişsinizdir eminim konunun içeriğini , nedir bu tam tamına 4 adet olan şey diye ? Hemen açıklıyorum tabiki de göz :)) Tamam çok geyik bir konu girişi oldu ama idare edin artık .Profil tanıtımımı okuduysanız benimde 4 göz familyasından olduğumu hatırlarsınız.

Gelelim ana konuya ...''Ayyy iyiki gözüm bozuk değil , hayatta gözlük takamam ben''diyen , eğitim hayatı boyunca sınıftaki gözlüklü yavrulara dört göz veya optik diye lakap takan çok kişi tanıdım , gördüm çevremde :) şimdi kafamı nereye çevirsem herkesin gözünde bir gözlük ve adı da aksesuar.

Tabi ''aa gözlük mü takıyorsun?'' diye sorulduğunda panik içinde bir açıklama geliyor karşı taraftan .''Yokk canım gözüm bozuk değil , sadece aksesuar '' Herkes için söylemiyorum bunu tabi tikicanlardan bahsediyorum :) Gözlük bazı insanlara gerçekten çok yakışıyor .Hep taksa da hayran hayran baksak diyorsunuz . Ama bazılarına da çok komik oluyor.Tercih edilen gözlüklerin çoğunluğu kalın , renkli ,kemik çerçeveli diye adlandırdığımız cinsten riskli bir gözlük modeli.Yakıştırmak, doğru rengi tercih etmek , yüzümüzün yapısına göre hafifliğine dikkat etmek gibi dikkat etmemiz gereken konular var.Ağır yapılı gözlükler uzun süreli kullanımlarda burun yapısında değişikliklere ve şekil bozukluğuna neden oluyor.Başıma geldi ordan biliyorum :)  o yüzden dikkat etmekte yarar var :)





Yukarıda ki modeli çok beğendim :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...