8 Aralık 2011 Perşembe

2011 KİMLER GELDİ KİMLER GEÇTİ PART 1

Günaydınlar herkeseee 

Bu gün ki yazım biraz sosyal içerikli olacak yani her telden bir yazı desek daha doğru .2011 yılına hızlı bir giriş yapmıştık.Tam o esnada hayatımda bir çok değişiklik olmuştu o yüzden benim için garip bir yıl oldu 2011.Peki bu sene ne sevdim? ne sevmedim?ne yedim? ne içtim ?nerelere gittim? neler gördüm ? 

İncir recelini izledimm, ağladım ağladımm salya sümük :)  şok oldum yine ağladım susturamadılar :) otomatiğe bağladım biri incir receli diyince ağlıyorum :) ve bu filme ölüyorum,bitiyorum,seviyorummm uleynnn :) İzlemediysenizzz koşa koşa gidin dvdsini alın diyorum.

Tabi İncirin reçelini seyredip bu adama hayran olmayan varsa kalkıp gitsin lütfen :) tamam öncee isyaannnnnnn diye bir şok etkisi yaratıyorr ama değişik insan yani bakakalıyorsun.yanlış anlaşılmasın öyle yakışıklı , taş bir beyefendi değil olmasında gerek yok.yeni albüm çıkardı mutlaka alın, dinleyin tanımayanlar için Halil Sezai Paracıkoğlu diyorum.

 Ben şu yaşıma kadar pek balık restoranlarına uğramazdım.Benim balık anlayışım kalamar,karides ve yoğurtlu mezeler dışına çıkmamıştır.ee sevgili rakı aşığı olunca sevdik , sevdalandık bizde :) Şimdi bağımlıyım rakıya değil tabii :) Balığa :)

Bir gün bir araştırma yapmak için malum arama motoruna birşey yazdım ve blog hayatıyla karşılaştım.oku oku oku saatlerce ordan oraya atladım :) herkes blogunda bu siteden bahsediyordu.dururmuyum tıkladım , hayran oldum aldım aldım :) şu sınırlama olmada evi fln satıp asosa yatırıcamm haha :) tamam abarttım :) 


Bu senenin modasıydı .her yerde , herkes de bir ışıltı.Bende çok sevdim , bayıldım , ayıldım sonra ama iddalı bir moda bence yani doğru yerde ,doğru zamanda kullanılmayınca arkadan''kıza bak düğüne gidiyor herhalde''
gibi saçma sapan şeyler duyabilirsiniz .:))


renkli giymem ama fena rekli yerim şaşarsınız :) Macaronlardan bahsediyorum, bayatlamıcaklarını bilsem odama alıp koyucam bunu :) ama kilosu almış başını gitmiş :) burdan macaron satan tüm pastahanelere Chakaron -Macaron adlı kafası güzel şarkıyı armağan ediyorum :) 


Canım küpelerim,bu sene aldığım 3 üründen biri kalpli.Kalpli gömlek,kazak,küpe...ama en sevdiğim bu oldu.Casette butiğe tekrar teşekkürler bu güzel ürünleri için.


Şimdilikkk bu kadar :) devamı en kısa zamanda gelecek öyle pat diye aklıma gelmiyor koca bir sene :) 

HATIRLATMA : ÇEKİLİŞ İÇİN HEPİNİZİ BEKLİYORUM TIK TIK TIK  PİŞMAN OLMUCAKSINIZ :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...