10 Aralık 2011 Cumartesi

2011 KİMLER GELDİ KİMLER GEÇTİ PART 2

Günaydınlar herkese ... mutlu, güzel, bol aktiviteli bir haftasonu diliyorum hepinize :)
Geçenlerde 2011 yılında kimler geldi kimler geçti part 1  diye bir post yayınlamıştım .Koca bir yılı tek bir yazıya sığdıramam halilyle buda devamı olsun dedim.

Aslında geçen seneyide kapsayan bir moda çılgınlığı 2011 yılında da fazlasıyla hayatımızdaydı.Ne mi o tabikide leopar :) ayakkabıda,çantada,atkıda,montta,çorapta vb.bir sürü üründe gördük,kullandık.Bu seneye leopar yılı desek olurmuş yani
Tabi yukarıda bahsettiğim toplumsal bir keşif.Birde benim bu sene keşfettiğim şeyler var .Blog dünyası ve bloggerlar :) fashiın hause by zeto did dans la mode bonbon diyor ki makyaj günlüğüg launge .....ve niceleri benim gönlüme taht kurdular.okumaya doyamadım sonunda bende aralarına katıldım.sevgiler , saygılar diyorum :)
Tabi bu sene güzel şeyler olduğu gibi kötü şeylerde yaşadık.Zor olsa da sevdiklerimizi kaybettik,belki başka şehirlere,ülkelere göç ettik,belki bazı şeylere nokta koymak zorunda kaldık,belki ölümden döndük hayata sımsıkı sarıldık.İcimiz acıdı,ağladık.belkide.Bunlar hayatın getirdiği şeyler ne zaman başımıza ne geliceğini elbetteki bilemiyoruz.

Hakkari Çukurcada  şehit olan 12 mehmetçik....Şehitler ölmez derler ama şehitler ölür ,onların öldüğünüde en çok anneleri,babaları,kardeşleri,sevgilileri anlar...Bu senenin en büyük yarası oldu bize bu olay..Saygıyla ve rahmetle anıyoruz......


Ve tabi aramızdan zamansız ayrılanlar ...

                                                                     Defne Joy Foster
                                                                           İstemi betil
                                                                   
                                                                        Aydoğan Oflu

Kıvırcık Ali , Selma Ann Desmond ve niceleri ....Saygıyla ve rahmetle anıyoruz hepsini....

ve Van depremi ülkeyi derinden sarsan , sırf kendi ülkemizi değil diğer ülkeleride derinden etkileyen ..dostluğu düşmanlığı unutturup hep birlik olduğumuzu gösteren acı bir olaydı ..hala etkileri devam etmekte ..Depremde hayatını kaybedenlere rahmet ve yakınlarına sabır diliyorum ....


Kusura bakmayın arkadaşlar , bugünlük hüzünlü bir yazı oldu..ben bile yazarken etkilendim ..neler gelmiş neler geçmiş şu 2011 den .Bir sene içine neler sığdırmış , neleri dışarı atmış ... yaşarken anlamıyorsun.Zaman geçtikçe unutulur bazı şeyler diyorlar ama insanın içi hep sızlıyor,gözü hep doluyor...diyerek yazımı noktalıyorum ve huzurlarınızdan ayrılıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...