9 Aralık 2011 Cuma

ASOS CLUTCH

Herkeseee günaydınn :)

Sonunda Cuma geldi.Haftasonuna sayılı saatler kaldı .İçimiz kıpır kıpır , hava tuhaf bir esiyor gürlüyor bir günlük güneşlikk :) Haftasonu plan programı olan hanımlar şimdiden ne giyeceğim derdine düşmüştür.Yokkk ben son dakikacıyımdırr demeyin yalannnnn derim :) ne giyeceğim ne çanta takıcam vs vs. ..konuyu biraz dolambaçlı bağladım farkındayım  :)
Bugün konumuz çantalar , kimimiz çanta sevmez küçük bir cüzdanla çıkar dışarı elim kolum boş olsun benim der,kimimiz yandan asmalı çanta tercih eder rahat rahat geziyim diye , kimimiz bavulla dolaşır (ki ben o gruba giriyorum ) hangi tip rahat , hangi tip kullanışlı tercihe göre değişir tabi .Asosu keşfettiğim zaman hemen çanta ve ayakkabı  bölümlerinde gezindim.Çoğu blogger arkadaşımızın dikkatini çektiği gibi, sığma probleminden dolayı hiç kullanmama rağmen clutch çantalar dikkatimi çekti ve dayanamadım aldım 2 tane şimdi elimden düşmüyor.Benim aldığım modellerin bir sürü rengi var ben ana renklerim olan kırmızı ve siyahı tercih ettim bakalım siz hangilerini beğeneceksiniz.?

 Yukarıdaki gruptan her ne kadar mavi beni cezbetse de ben kıyafetlerimi düşünerek daha soft bir renk olan açık sarıyı tercih ederdim ama diğerleri de süperrrrrr.
 Bu gruptan kırmızı , siyah zaten favorim ama ben hepsi diyorum :)
 Bu sene parıldaklık moda olursa , yanar dönerlik olmazmı ? Asosta bunu unutmamış ve renkleriyle bu haftaya anlam katan (bkz: GS-FB MAÇI ) iki güzel clutch barındırmış bünyesinde. Cevap veriyorum 2side :)
veee son olarak leopar tabiki de açıkçası geçen seneyi de kapsayan bir leopar çılgınlığı devam ediyor.Çanta,ayakkabı,çorap,atkı,kazak,mont vb. bir sürü üründe bu motifi görmek mümkün yaptığım kombinler de yukarıda saydığım parçalardan sadece bir tanesinde leopar kullanarak salınmışlığım vardır ve olacaktır ama baştan aşağı leopar giyen ablalara , teyzelere sesleniyorum .Yapmayın lütfen çocuklar korkuyor haha :) 

hadi kolay gelsin hepinizeeeeee canlarım :)
sayfama yeni katılan arkadaşlar sizde hoş geldiniz sefalar getirdiniz 
MUJK

2 yorum:

  1. tatlım ben sedindunyasi.blogspot.com blogunun sahibesiyim aynı modelde ama keçeden clutchlar satıyorum istersen mailden ulaşabilirsin.. Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  2. Saol canım :) en kısa zamanda detaylı bir inceleme yapıcam :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...