15 Aralık 2011 Perşembe

ASOS SORUNSALI

Sevgili arkadaşlar yaklaşık bir 15 dk. önce haydiii bakalım diyerek kaza gelip asosu açtım.Çok istediğim Hunter botlara baktım ve yine bir gazla numaramı falan belirleyip içimde kelebekler uçuşa uçuşa ekledim sepete tam ödeme bölümüne geldiiiimm birdeee ne göreyimmmm Sevk edilemez öğe diyor tabi önce anlamadım ama ürünün sayfasında geri döndüğümde DO NOT SHİP ABD YUNANİSTAN VE TÜRKİYE yazıyorrr :((( yıkıldımm tabi sonra diğer hunter seçeneklerine de girdim hepsinde aynısı yazıyor :( ship listesinde dünyanın en ücra köşesine kadar var bu üç ülke yok bu konuda bilgisi olan beni bilgilendirsinn şu an sinirliyim , hırcınım , bitkinim,huntersızımm hhaahah :)) HUNTERRRRRR BENİM OL LÜTFENNNNNNNN :)

11 yorum:

  1. Araştırsana biraz tam emin değilim hangi siteler ama bazılarına üye oluyosun adres alıyosun oraya yollatıyosun kargonu o sitede görünüyo kargo takibin falan istediğinde de 3 gün içinde yolluyolar. Ben sitelerden birini bulursam yazarım yine sana:)

    YanıtlaSil
  2. aaa vallahi öyle biirşey olduğunu bilmiyordum araştırıyım bende ..bu konuyla ilgi bir açıklama varmı diye bakındım ama bulamadım dün..saol cnm valla :)

    YanıtlaSil
  3. aaaaa bende pembesini almayı planlıyordum ama asos da bir türlü cesaret edemiyordum etsemde alamayacağım demek :(

    YanıtlaSil
  4. valla öyle gözüküyor canım.. benim alıcağım indirimliydi acaba indirimden dolayımı dedim ama diğerlerinde de aynı yazı var :S

    YanıtlaSil
  5. ankarada bir butikte satılıyor canım hatta şehir dışına da yolluyorlar onlarla iletişime geçebilirsin =)

    YanıtlaSil
  6. Evet la diva butique diye bir yer sanırım facebooktan orayı inceliyordum şimdi :) Fiyat konusunda bir bilgin var mı acaba ?

    YanıtlaSil
  7. malesef hunterlar hakkında bilgim yok ama geçerken uğrar sorarım ;) ya da telefonla fiyat öğrenebilirsin..

    YanıtlaSil
  8. http://www.hepsiburada.com/liste/search.aspx?sText=hunter çok uzaklara bakmanıza gerek yok hepsiburada.com sitesinde satılıyor hunter botlar. fiyatları 230 TL. =)

    YanıtlaSil
  9. alice - çok saol cnm :)
    özzün halleri - cnm ben baktm oraya fakat hepsi parlak olanlardan ben siyah mat arıyorum.Belkide ben göremedim ama yine bakıyım bi :) thanks canım

    YanıtlaSil
  10. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=276832079001445&set=a.276831645668155.80695.275794115771908&type=3&theater
    bi bak istersen :)

    YanıtlaSil
  11. Çok saol esracım madem asos olmuyor artık bir yere karar vericem :))

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...