3 Aralık 2011 Cumartesi

BİLMİYORUM Kİ ?

Günaydınn Herkeslere :)

03.12.2011 Cumartesi gününüz hayırlı uğurlu olsun :) Bugün ne yazıcağımı bilmeden , kafamda bir konu belirlemeden açtım bilgisayarımı , başladım yazmaya bu sıralar biraz sıkıntılardayım o yüzden sürç-i lisan ettiysem affola.

Canlanmak istiyorum ama bugünnnn cumartesii ve en sevdiğim gün ..kafamda belirlediğim bir şey yok aktivite olarak ama ne zamandır almak istediğim bir şeyler var sadece şekil belirleyemiyordum.Dün öğlen yayınladığı post la Fashion House By Zeto beni benden aldı.Aklımda uzun zamandır palto,kaban vb. bir şey almak vardı ama bir türlü istediğim şeyi bulamamıştım ya da belirlediğim şeylerin bazen bedeni olmuyordu bazende rengi ama dün tam istediğim kabanı buldum tabi Fashion House By Zetonun güzel kombininin de bunda etkisi var.


İşteee buuuuu :)

Aklımda ki bir diğer şeyse siyah dantel detaylı bir elbise , onun için acele etmiyorum aslında çünkü yılbaşı için kullanmak istiyorum ve turnayı gözünden vurmak istiyorumm :) Bu konuda bana ilham veren ise;
Follow Up Fashion  Ng style mağazasına yaptığı ziyaret sırasında yayınladığı fotograflar arasında ki siyah dantel elbise şuan hayallerimi süslüyor :) bakalım kısmetimse olur diyorum :)


Aslında istediğim model daha farklı ama örnek teşkil etmesi sebebiyle bu resmi ekledim,dantel elbise işteee , siyah , dantel , elbise :)

Ayakkabı konusuna girmek istemiyorum çünkü ayakkabı almıyorum , ayakkabılara aşık oluyorum , onları besliyorum , büyütüyorum .ee bayada büyüyolar tabi dolaplara sığmıyolar sonra vedalaşmak zor geliyorr :)) bu hastalıkla ilgili daha detaylı bilgi için Sex and the city dizisinin tüm sezonları ve 2 filmini detaylı bir şekilde seyredin (bknz:Carrie bradshaw ayakkabı hastalığı) :))) ayyy çok özledim onlarıı , içimi açan tek diziydi herhalde , onlarıda anmış olduk :)




Zaten 2 de işten çık eve git , giyin kuşan , ee trafikk malum istanbulda yaşıyoruz , bide metrobüs çalışmasının göbeğinde :) bir kaç mağaza dolaş derken , hopppp saat olmuş 6, 7  ..vee sevdiğim yanımda , dostlar yanımda    ne mi yapıcazz ? Bir Galatasaraylı olmama ramen Fenerbahçe-Ankaragücü maçı seyredicez çünküüü gönülllllllllll diyorumm :) Sizleri öpüyorum , umarım süper bir haftasonu geçirirsiniz , haftabaşında bol bol güzel şeyler okuruz herkesden

Mutlu ve Huzurlu haftasonları dileğiyle :)
Eld-Off :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...