23 Aralık 2011 Cuma

BİLSTORE VE MELİSSA SHOES

Bilstore her girdiğimde kendimi kaybediyorum , çok beğediğim ürünler oluyor fakat sezonda düm düz bir tshirtte bile inanılmaz fiyatlar söz konusu  ee tabi hal böyle olunca indirimlerinde baya fiyat farkları oluyor.Biraz önce kendilerinden bir duyuru maili geldi. % 30 indirimde oluduklarını ve online alışverişlerinin başladığını söylemişler tabi hemen sitelerine ziyarette bulundum.Geçen seneden beri çok beğendiğim ve çoğu kişinin giyip eskittiği melissa ayakkabılar 250 küsürrrrrr tl den 175 tl ye düşmüş yazaaa hazırlık olsunn :) kısmettim miş benim oldu :)


Yanlız şuan sadece garanti bankası kartlarına taksitleri var daha sonra değişirmi bu durum bilmem ama illa taksitle alırım diyorsanız kullandığınız kredi kartının bağlı olduğu bankayı arayarak az bir vade farkıyla istediğiniz kadar taksit yaptırmanız mümkün. yani bu durum mağazayla değil bankayla sizin aranızda olan bir kampanya  :)


Buda benim aldığım melissacık :) Aklımda hep siyah almak vardı ama bu renkte siyahlarla ve açık renklerle rahat kullanılır diye tercihim bordodan yana oldu heycanla kargomu  ve yazı bekliyorummmmm :)

Detaylı bilgi ve alışveriş içinn  tık tık tık 

4 yorum:

  1. bu ayakkabilar cok rahat sanirim.. öyle görünüyorlar sanki =P

    YanıtlaSil
  2. ooo
    güzelmişşş:)güle güle kullan.
    maalesef gurbette okuyan bir öğrenci için indirimli hali bile hayal :(

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederimm :) Evet aslında biraz tuzlu ama bayadır istiyordum sansıma denk geldi , taksit olayı olmasa ne yaparım bilmiyorum valla :)

    YanıtlaSil
  4. Want more fashion - Bu ayakkabıya sahip blogger arkadaşların geçmişte yazdıkları yazıları okudum rahat olduğunu söylemişler bakalım inşallah öyledir :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...