21 Aralık 2011 Çarşamba

THE BODY SHOP CHRİSTMAS GİFT

Body shop un ürünleri her zaman hoşuma gitmiştir.Renkleri,esasları, boyutları vb. özellliklerinden dolayı ufak ta olsa bir şey almadan çıkamıyorum mağazadan.Ama ne yazık ki yakınlarımda hiç body shop yok  :( en yakın body shop mağazası 15-20 dak. mesafede ne yazık ki ama ben Ataköy ve Florya çevresinde çok bulunduğum için tercih ettiğim şube flyinn mağazası oluyor.Geçenlerde kime ne alsam yılbaşında diye bir analiz yaparken bizim süslü kızlara çam sakızı çoban armağanı :) minik lip balm lar veya o tarz şeyler almaya karar veredim ve body shopun internet sitesinde bakın neler buldum .

3lü body butterler


                        Bu 3 lü lip balmın paketi çok hoşuma gitti :) sanırım tercihimi bundan yana kullanacağım.



Bunlar sadece benim beğendiklerimden bazıları , daha fazla çeşitleri mevcut tabi ki.İnternet sitelerinde hediye paketlerinin içindeki ürünlerin ne olduğu , neli olduğu ve gramajı da belirtilmiş bakmanızı öneririm.
detaylı bilgi için tık tık tık

2 yorum:

  1. Bende body shop ürünlerini beğeniyorum, özellikle tekli farları çok başarılı

    YanıtlaSil
  2. evet katılıyorum :) farlarıda çok hoşuma gidiyor

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...