9 Aralık 2011 Cuma

BY D.CAPAN TASARIMLARI



  Ben bir kaç sene önce facebookta gezinirken bir tanıdık vasıtasıyla rastladım By d.capan markasına.Keşfettiğimde yaz sonuna yaklaştığımız için muhteşem sandaletleri ve atletleri kaçırmıştım.Ciddi ciddi üzüldüm(sandalet hastasıyımdır) ve hırs yaptım :) . O günden beri çok yakından takip ederim kendisini facebook ve blog kullanmadığım dönemlerde eş,dost facebooklarını istila etmiş durumdaydım birşeye bakıp çıkıcam diye :) ama tasarımlarını görseniz bana hak verirsiniz.Kendisini pek tanımıyorum ama Antepli , marifetli,cici bir bayan olduğunun kanısındayım.
   Yılbaşı üzeri herkes gibi oda belli ürünlerinde indirim yapmış incelemek için lütfen tık tık tık.Elinizi çabuk tutun pişman olursunuz sonra :)
Ayakkabı,takı,sandalet,tshirt,kazak,elbise,yaka,çanta,şapka vb. ürünlerde tasarımlar yapan Demet hanım sade bir botu bile harikalar yaratarak tanınmayacak şekle sokuyor.Ben en beğendiklerimi ve kendi aldığım ürünleri huzurlarınıza sunuyorum ama daha yakından incelemek hatta incelemekle kalmayıp satın almak için sizleri
By D.CAPAN FACEBOOK sayfasına ve BLOGUNA IŞINLIYORUM :)










Vee bunlarda benim aldığımmm cicilerrrrr .....



  (görseller by d.capan facebook sayfası ve http://bydcapan.blogspot.com/ adresinden alınmıştır.)

1 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...