2 Aralık 2011 Cuma

CASETTE BUTİK

Herkese merhabalar tekrardan :)

Size sevdiğim hatta bayıldığım bir butikten bahsedicem bu yazımda :)

Casette butik ; Birbirinden yetenekli tasarımcıların ürünlerinin satıldığı bu butik 2009 Ekim ayından beri hayatımızda.İlk şubeleri Bağdat Caddesinde olan bu butik , Nişantaşı ve Beyoğlu olmak üzere 2. ve 3. şubeleriyle hayatımıza güzellik katmaya devam ediyor.Cıccı Cocco ,Oyee desıgn , Sertaç Delibaş ,İstanbul Dresses ,Lucky Beads,Boejack Desıgn tasarımcılarda sadece bazıları.Ben bu muhteşem butiği internet üzerinden keşfettim ve şanslıyız ki online satışları var.Takı,ayakkabı,giyim kategorisinde ürünler bulunan bu çeşidi bol butiği hemen ziyaret etmenizi tavsiye ederim .Hiç vakit kaybetmeden tık tık tık diyorum.




 

  Ben geçtiğimiz aylarda birbirinden güzel 3 tane küpe aldım kendime.Aslında seçerken çok zorlandım çünkü hepsi çok güzeldi.Neler mi aldım , işte buradalar :) 






                                 (Görseller http://shop.cassette.com.tr/default.asp adresinden alınmıştır.)

2 yorum:

  1. casette butik benim de favorim, hatta en son doğum günümde hediyelerimin arasında casette butikten şahane bir kolye vardı :) kesinlikle ziyaret edilmeli!

    YanıtlaSil
  2. bencede hem uygun fiyatlı hemde seçeneği bol , tasarım ürünler bencede ziyaret edilmeli :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...