14 Aralık 2011 Çarşamba

GALİBA SEVİYORUM SİZİ

Daha kış doğru dürüst gelmedi ama ben yazı düşünmeye başladım bile.Ben ayakkabı konusunda biraz takıntılıyım.Geçtiğimiz yazı sabah akşam sandeletlerle geçirdim.Tabi parmakları dışarıda bırakan ayakkabı tercih etmemin bir nedeni ise tırnak batması problemi(çokkkk çekiyorummm çokkkkk )Nedeni ise yanlış ayakkabı tercihleri.Açık ayakkabı giydiğim dönemlerde bu konuda oldukça rahatım tabi öpücük burun ayakkabılar hariç :S Tamam sabah akşam sandaletlerle geziyorum ama her yere öyle çıplak ayak kabilesinden gelmişim gibi  gidemiyorum , yadırgıyorlar :)) bende hem rahat olsun , hem sivri burun olmasın , hem değişik renkleri olsun , hem babet olmasın dedim ve aklıma TOMS ayakkabılar geldi.Araştırdım,soruşturdum hem rahat hemde kendini hayır işlerine adamış bir ayakkabıcıkmış bu toms efendim :)  


''Shoes for tomorrow'' sloganıyla pazara çıkan bu espadril ayakkabıların asıl amacı sosyal bir projeye hizmet etmekmiş.2006 yılında Arjantin’deki yoksul çocukları hedefleyen marka satın alınan her ayakkabı için bir tane de alanın adına yoksul çocuklara veriyor.Arjantin köylülerinin giydiği alpargata adlı ayakkabılardan esinlenerek tasarlanan bir markadır.Yaratıldığından beri 10.000 arjantinli çocuğa ayakkabı dağıtırken bu sayıya 50.000 güney afrikalı çocuk da eklemiş. bundan sonra dünyanın her yerindeki çocuklara da ayakkabı götürmeyi planlıyorlarmış.Türkiye’de bu ayakkabılar vakkorama h20, vakkorama ve v2k designers mağazalarında satılıyormuş diyorlar ama benim bir defa rast gelmişliğim yoktur.Son zamanlarda sağda solda görenleriniz varsa beni bilgilendirsin.Tabi bu ayakkabılar sadece yazlık değil.klasik modelleri kanvas kumaştan ama bu sene kış sezonu için içi kalın modelleride var.


Valla koydum kafaya 2012 de bir toms sahibesi olacağım :) hadi bakalım hayırlısın :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...