29 Aralık 2011 Perşembe

GÜLDÜREN GERÇEKLER

Karikatürle pek arası olan biri değilimdir ama bazen sağda solda gezinirken can sıkıntısından ağlamaklı bir vaziyete bürünmüşken birden okuduğum tek kelime beni hayli keyiflendiriyor.Ben karikatürlere ''güldüren gerçekler'' diyorum daha anlamlı oluyor bence.Güncel olaylar üzerine dayalı çizimler yapan karikatüristler de var.kendi yaratıcılığından faydalananlar da .Erdil Yaşaroğlu,Salih Memecan bu konuyla hiç ilgisi olamayan insanların bile tanıdığı karikatüristlerdir.
Hadi sizde okuyun keyiflenin :)
(Aslında elimde çok komikler var ama kendi kendimi sansürlüyorum ve koyamıyorum :) )







2 yorum:

  1. merhaba önerimi dikkate almanız mutlu etti beni böyle daha rahat :)
    buarada ilk karikatür çook iyi gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. tabikide alıcam sizin sayenizde sayfamı geliştiriyorum tekrar çok saolun :) Evet bende ilkine çok güldüm :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...