19 Aralık 2011 Pazartesi

H&M SEÇMECELER

Ya şu HnM çok garip bir marka .Bazen süper şeyler oluyor ne alıcağınıza karar veremiyorsunuz, ne tarafa saldırsam diye kararsız kalıyorsunuz.Bazende 1 tane tshirt beğenmiyorsunuz.Pazar alanı gibi oluyor kararsız kalıp yerine bıraktığınız bir ürünü , bir daha göremeyebiliyorsunuz :) Tabi bunun hafta içi , hafta sonu kalabalığıyla ve şubeler arası ürün farklılıklarıyla da  alakası var ama yine pek bir şey değişmiyor.Bazen aklıma HnM hiç gelmiyor.Her hafta ürünlerinin değişmesine rağmen unutuyorum :) bayadır bakmıyordum bakmışken neler beğendim sizlerede göstereyim dedim .Bu seferkiler giyim bölümünden değilde aksesuar ve ayakkabı detayları.

Ayrıca size geçenlerde bahsettiğim ve sipariş verdiğimi söylediğim hediye paketleme siparişlerimmm geldii süperlerrr beklediğimden de güzeller en kısa zamanda fotograflarını sizinle paylaşıcam.








Ben yaka şeklinde  metal detaylı kolyeyi ve siyah bilekliği çokkk beğendim .bakalım sizde beğenecekmisiniz ?

2 yorum:

  1. H&M'in aksesuarlarını çok beğeniyorum ben de =)
    aksesuar demişken çekilişime beklerim =) http://aliceinshoppingland.blogspot.com/2011/12/gumuscu-1.html

    YanıtlaSil
  2. :) Teşekkür ederimk canım vakit kaybetmeden katılıcam .

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...