12 Aralık 2011 Pazartesi

HEDİYELENİYORUZ

Yılbaşı yaklaşırken hediye almayı , hediye vermeyi seven bloggerlar olarak bir sürü çekiliş düzenleniyor.Bende bu kervana katıldım kısa süre önce ve bir çekiliş düzenliyorum.Hediyemi gizli tutuyorum çünkü kazanan kişiye süpriz bir kutu hazırlıcam.Hediye almayı sevdiğim kadar vermeyide sevdiğim için veee dee  sayfamın sizin gibi  okuyucularla dahada şenlenmesini sağlamak amacıyla düzenlenmiş bir çekiliş bu.tabi bunun için neler yapıyoruz tık tık tık .


Benimde katıldığım bir sürü çekiliş oldu :) kaçırmadım ..bence sizde kaçırmayın derim ..
Peki kim bizi hediyeliyor derseniz ..böyle alalım sizi :)

FashionOnboard : Bath & Body works set
Makyaj Günlüğü : 3 kişiye ayrı ayrı set (karışık ürünler içeren)
Rococosh : Toywacth saat
Boy aynasından ben : makyak malzeme,oje ve cilt temizleyici ürünlerden oluşan bir set
Makeuparfüme : sadece 1 kişinin sahip olabileceği makyaj paleti , vs parfüm ve sabunlar

vee daha niceleri :) Bu süper hediyeleri kaçırmamak ve süpriz kutuya sahip olmak için fırsatı kaçırmayın  :)

6 yorum:

  1. ben senın blogu takıp ederım ama reklam yapmam hıh :( cekılısıde ıstemıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Teklif var ısrar yok :) takipçim olduğun için teşekkürlerrrrrr ...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunu takip ediyorum bende blogumda yılbaşı için çekiliş yapıyorum katılırsan sevinirim :)

    http://zepsworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim hoşgeldin bloguma :) tabiki katılırımm :)

    YanıtlaSil
  5. merhabaa =) facebook sayfanızı beğendm, blogunuza üyeyim, facebookta da paylaştım

    http://img405.imageshack.us/img405/2990/elida.jpg
    herkese başarılar diliyorum

    duygu bütün

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin duygucum :) senin yayınladığın başka bir blog arkadaşımızın çekilişi

    Benim çekilişim için seni aşağıdaki link e bekliyorum :) karışıklık olmaması için bu postun altına yorum bırakırsan sevinirim , bol şanslar :)

    http://aelidaa.blogspot.com/2011/12/suprizzzzzz-hediyeeeeee.html

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...