17 Aralık 2011 Cumartesi

HOŞGELDİN CUMARTESİ - TWİST %50

Günaydınlarr herkese :)

Sonunda cumartesi geldii :) Sevinçliyim , coşkuluyum :) Hem cumartesi olduğu için, hemde takipçi sayım gün geçtikçe arttığı için  acayip mutlu oluyorum takipçi sayımda değişmeler olduğu zaman .Heyecanla beni ekleyen canım takipçimi inceliyorum , sanmayın ki ben sizi takip etmiyorum :) Bende sizin takipçinizim bilesiniz. 

Bugün Cumartesi evet.. bugüne dair belirli bir plan, program yapmadım.Sinema,yemek,kahve,sohbet vb. hangisi denk gelirse artık.Eğlence hayatım yoktur benim pek fazla..Yani fasıl severim ben.. öyle gece 1 de git sabah çık yerler pek bana göre değil kafam kaldırmıyor vallahi dımtıs dımtıs :)  sohbet , muhabbet daha fazla eğlendirir beni.

Bugün ne yaptığımı pazartesi postumda anlatırım artık size detaylı bir şekilde.Gelelim diğer post başlığına yılbaşı üzeri telefonlarımıza zırt pırt mesaj geliyor biliyorsunuz.x mağazada indirim koşun , y mağazada çekiliş uçun , z mağazada taksit sürününn diyee hahah :) Twist ve ipekyol indirime girmiş hemideeee %50 benim çok sevdiğim 2 mağazadır ama nedense sezon içinde gördüğüm hiçç birşeyi indirimde görmüyorum.Bu sene twistten beğendiğim bir kaç şey vardı. Bazı zamanlar insanın cimriliği tutar ya o dönemime denk geldi almadım.Bakalım indirimde oradalar mı ?Almasam da gidip bakıcamm :) 








Sizlere güzel , mutlu , bol aktiviteli herşeyden önemlisi sağlıklı bir haftasonu dileyerek ve çekilişimee katılmanız için haykırarak :)))  huzurlarınızdan ayrılıyorumm mujk mujkk
Çekiliş için son gün 31.Aralık.2011 dir. BURDAN BUYRUN 

2 yorum:

  1. Eett ctesi geldigi icin bende cok mutluyimm:) yeni kesfettm cnm blogunu bende takipcinim artik sevgilerr:))

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. :) hoşgeldinnnnn cnm sefalar getirdinn ..

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...