7 Aralık 2011 Çarşamba

I LOVE BATİK

Günaydınlar herkese :)
Hava yağışsız dedik , güzel dedik nazar değdirdik ..evet bugün İstanbul Avrupa yakası yağmurlu bir güne uyandı ama ama ilginç bir şekilde sıcak , kabanlar fazla geliyor üşütmüyor yani hava.Bende bugün sizi soğutmucak aksine içinizi ısıtıcak,renk renk , çeşit çeşit  koleksiyonu olan bir markadan bahsedicem.

BATİK benim en sevdiğim mağazalardan biridir.İçeriye girip de elim boş çıkmışlığım yoktur.Hatta bir dönem annem tarafından ''Bir daha batikten bir şey almak yokk '' diye bir zılgıt yemişliğim vardır yani :) ama ben durumuyummm hayırrrrrrrrr tabikiii .Yaz -Kış farketmeden mutlaka kendime birşeyler bulduğum bir yerdir batik .Arkadaşlar arasında da '' Kızım bizde gidiyoruz batiğe hiçç bunları görmüyoruzz'' veyaa ''yine mi batik?'' şeklinde yorumlara her zaman yer veriyoruz.Ben en beğendiklerimi bir araya toplayarak görseller hazırladım bakalım size beğenecek misiniz ? Ayrıca içimden bir ses Batik kısa zaman içinde online alışveriş sistemini devreye sokacak diyor.Sabırsızlıkla bekliyor(um)-ruz :) Bakalım batiğin bu sezonunun gözdeleri nelermiş ?

Benim en beğendiğim elbiseler bu üçü oldu.Özellikle 1. ve 2.model  klasik elbise formatının dışında yaratıcı modeller olmuş.
 Bluzlar da kullanılan bebe yaka modasını batikte kullanmış bu sene , iyi de yapmış.2. bluz de ise asimetrik bir model kullanılmış.oda bu sene özelikle eteklerde ve  gömleklerde kullanılan bir stil. 3. model ise; belindeki kemer aksesuarıyla çok hoşuma gitti,ben bu kadar renkli giyinmem ama siyahı varsa hayır demem :)
 veee en sevdiğim 3 triko-kazak modeli 1. kaplan motifli olanını aldım bile hatta bu yazıyı yazarken bana eşlik ediyor :) bu kazağın birde mavi rengi var görselini bulamadım ama mutlaka tavsiye ederim.2. ve 3. kazağı klasik kazak anlayışının dışında farklı modeller olduğu için çok beğendim
 tabikii puantiye olmazsa olmaz batikte bu sezonunda fazlasıyla yer vermiş bu detaya daha bir sürü gömlek ve bluz modeli var ama benim en beğendiklerim bunlar oldu. Ufak bir uyarı hepsini bir arada kullanmak sakıncalı ve yasaktır :))))
 Bunlarda diğerleri deri ceket , deri şort , hayvan figürlü etek , bottie,küpe ve bileklik yine en beğendiklerim arasındalar.
Daha fazla model ve mağaza detayları için run run run diyorum :)))

ELD-batikçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...