30 Aralık 2011 Cuma

IHLAMUR MODU-EŞORTMAN VE OJELERİM !

Günaydın herkese :)
Sabah gözümü açtım ve eyvah ıhlamur modundayım dedim :) Eyvah dedim çünkü ıhlamur ve nane limon gibi şifalı içeçeklerimizle pek aram yoktur. Ancak kendimi baya kötü hissetmem lazım ki zorla içiyim.Aslında durumum çok kötü değil ama bir kırgınlık var üstümde ee yarında büyük gün :) hemen şifa takviyelerine başladım :)


Bizim iş yerinde öyle gömlek çeket modu yok , istediğin şekilde giyinebiliyorsun .Şort , parmak arası terlik hariç tabi :) Hal böyle olunca bende kot- kazak,kot- gömlek , elbise ..canım ne isterse , hangi moddaysam öyle giyiniyorum .Son zamanlarda yataktan sürünerek kalktığım için ne giysem diye yarım saat düşünüyorum.Geçenlerde ''ay keşke eşortmanla işe gidebilsek ''dedim.İçeriden annem sesimi duymuş elinde bir eşortmanla geldi.Dümdüz ,siyah,beli lastikli. Üzerine bir tshirt , kazak geçir kumaş pantolon gibi duruyor :) Valla bugün giydim geldim kimsede bir şey anlamadı:)  Eşortmanın markası marks and spencer görsel bulamadım kusura bakmayın :) ama tavsiye ederim .

                                                (bende böylee uyurum evet evet uyurum :) )

Vee ojelerimm.. geçen gün watsonsda dolanırken yine oje standının önünde çakılı kaldım :) ve bunları aldım 


amacım sadece çatlayan oje almaktı fakattt alix avien ürünlerinde 2. ürün %50 indirim vardı bende sepete taze bir kırmızı oje attım.Diğer pembe ojemide renginden ötürü besleyip , büyütmeyi düşünüyorum kıyamamm ben ona :) çokk güzell 



Geçen gün flormardan altın sarısı bir oje aldığımdan bahsetmiştim .bakınız .Onun üzerine siyah çatlayan oje sürdüm böyle oldu.ben beğendim vallahi .İlerleyen zamanlarda da yukarıdaki pembe ojeyle bir çatlak kombin yapıcam :) takipte kalın , mutlu kalın mujk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...