28 Aralık 2011 Çarşamba

İNTERESTİNG !

Günaydınlar herkese :)

Dün gün içinde sanal ortamda sağdan sola uçarken , daldan dala konarken bazı sitelerde gözüme ilginç şeyler ilişti :) Sizinle de paylaşmak istedim.Aşağıda paylaşacağım şeyleri gördüğüm zaman insan aklının nelere ve nasıl çalıştığını sorguladım :) Tabiki bir cevap bulamadım sustum , pustum :)

Yukarıda gördüğünüz ayakkabı Timberland markasına ait bir yürüyüş ayakkabısı.Görünürde herşey normal :) Ama bu ayakkabı 255 gr. ağırlığında ve katlanabilen bir ayakkabıymış :) Yani artık tatile giderken valizlere son dakika ayakkabı tıkıştırma derdine son :) 

Bu transa geçmiş gibi duran ablaların özelliği kulaklarında ki ilginç küpeler.Küpeler Bjorg Jewelllery markasının 2012 koleksiyonuna aitmiş.Ürünleri altın ve gümüşten üretiliyormuş.

Yukarıdaki vs meleğini tanımayan yoktur herhalde .İsmini bilmeseniz de gördüğünüz de (ben dahil ) bu ne ya demişliğimiz vardır yani. Burda bana ilginç gelen taş diye adlandırdığımız gruptaki bir hem cinsimizin makyaj ve kıyafet tercihiyle ne hale gelebileceği.Hep böyle dolaşsa kimm iç geçirirrr kimmm ? :)) Unutmadan kendisi Alessandro Ambrosio, Muse dergisi için bu hale gelmiş :)

Küçükken alışveriş esnasında içine oturmak için tutturduğumuzu birileri duymuş ve bizim için böyle bir şey yapmış :) Sağolsun ama biraz geç kalmış :) Salon da berjer niyetine kullanırız artık :)

Çalışma odaları için çok ideal bir koltuk olmuş.Hem dağınıklığı kapatıyor hemde raf raf , kat kat kitaplık görünümüne son verilmiş oluyor.tercih edilebilir. good idea :) 

see u , happy days mujk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...