16 Aralık 2011 Cuma

KiNG MUCİZESİ

Günaydınlarr herkese :)

Dün akşam düşündüm de biz bayanlar ne kadar zahmetlere katlanıyoruz.Ağdaydı,epilasyondu,saçtı,baştı ..tamam hepsi bizim temizliğimiz ve güzel görünmemiz için ama zaman zamanda offff dediğimiz zamanlar oluyor.Bazılarımız bu konuda doğuştan yetenekli.Kendi kendine işlerini çok güzel beceriyor ,eli yatkın çünkü :) ama bazılarımızda ki bu ben oluyor.Doğuştan yeteneksiz bırakın ağdayı fln saçımın önüne fön çekemem :)) neysee ..:)

Yüne böyle daraldığım zamanlardan birinde kanalları turlarken  D Smartın Shopping kanalında durdum,bakakaldım ve işte bu dedim :) Hayallerimde ki makine , icat :) tamam çok amaçlı değil ama yinede evde  3 saniyede halledebileceğimiz işler için ..giyin,evden çık,belirli bir mesafe katet olayını ortadan kaldırdı.Çoğunuz haberdasınızdı bu aletten ama ben yinede bilmeyenler için tanıtmak istedim.

Kingin ipli epilasyon aletinden bahsediyorum.Yüz bölgemizde ki tüylenme alanlarında kullanılan bir alet .Kaşta  alır falan diyor ama yapmayın ben denedim elim kaydı  kaşımın yarısını uçurdumm hahaha :)

Ben hepsiburada.com dan aldım.Gayet memnunum tavsiyede ederim.Biraz araştırırsanız bir çok sitede bulmanız mümkün.Yok ben kingden alıcam derseniz.Yetkili satıcılara ulaşabilirsiniz.Ben alalı baya bir zaman oldu o yüzden tam fiyatını hatırlayamıyorum ama 50 TL kadardı.Bu kutuyu açtığınızda içinde bir adet makara kalın ip ve pudra çıkıyor.Ee tabi birde adaptör :)



Aklınızda bu tarz bir şey almak varsa kesinlikle tavsiye ederim.Pazarda bu görevi gören aletler var 5 tl derseniz.Eminim onların ömrü kısadır ve bu kadar yan ürün içermiyordur derim size.İçerisindeki kullanma kılavuzunda cilt tiplerine göre talimatlar verilmiş.Dikkate almanızda yarar var diyorum ve mutlu günler diliyorummmmmmm mujk mujkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...