27 Aralık 2011 Salı

KIRMIZIYI SEVERLER 2 !

Bundan günler günler önce bu başlıkta bir post yayınlamıştım buyrun bakınız.O zaman ojelerden ve kırmızı takıntımdan bahsetmiştim. Kırmızıya karşı inanılmaz bir takıntım var .Ama öyle kazaktı,ayakkabıydı,çantaydı değil  :) Oje ve ruj benim takıntım.



Giyim ve aksesuar olarak da kırmızı kullanırım ama bence kırmızı renkte kullandığımız (özellikle elbise,ayakkabı,.çanta vb. ) şeylere çok dikkat etmemiz gerekiyor.Tonuna , şekline , kumaşına , bulunacağımız ortama  göre seçimlerimizi şekillendirebiliriz.Aksi taktirde yanlış seçimler yüzünden kendimizi çirkinleştirmemiz mümkün.

Yazımdan da anlamışsınızdır zaten bu sıralar yine kırmızı takıntım depreşti :) kafama taktığım şeyler isE rujlar.Aslında iki hatta biri bordo olan 3 adet kırmızı rujum var fakat üçüde  dudaklarımı çok kurutuyor.Dior , flormar , alix avien üçünü de tonlarını çok beğendiğim için tercih ettim .Dior rujumdan önceleri çok memnundum fakat şimdilerde yapısında bir kuruluk oluşmaya başladı., Flormar ruj sürerken rahat sürülüyor fakat sürdükten sonra dudakları kurutuyor ve rengi çok çabuk çıkıyor. 








Diğer iki markanın her ürününü kullanmama rağmen şu ana kadar alix avien den hiç bir ürün almamıştım .Bir watsons ziyaretimde bordo ruj almak isteyince rengini beğenerek tercih ettiğim bir marka oldu.Yumuşaklığı iyi aslında hatta o kadar iyiki en ufak bir yanlış temasta ağzınızı ,burnunuzu boyarsınız :) fakatttttt bu rujun tuhaf bir tadı var ( yemedimmmm tabikidee ) :) ruj sürdükten sonra ister istemez dudaklarımızı birbirine sürtüp ruju yedirmeye çalışıyoruz işte o esnada ağzınıza deterjan yemişsiniz hissi veren esanslı bir tat geliyor pekte hoş gelmiyor. O yüzden bu sıralar sürümü yumuşak ve kalıcı ee tabi tonlarıda güzel bir kırmızı ruj arıyorum.Yetkililere ve noel babaya duyurulur :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...