1 Aralık 2011 Perşembe

KIRMIZIYI SEVERLER !

Günaydınnnn herkeseee

    Tamam biliyorum roman kültürünü anımsatan bir başlık oldu , herkesin aklına gelmiştir o şarkı hemen :) valla severler kırmızıyı napalım ? :)
    Bende bir kırmızı aşığı olarak , en çok nerelerde kırmızı kullandığımı anlatıcam bugün. Kırmızı elbiseye bayılırım .Düğün,dernek vb. organizasyonlarda herkese bir basın toplantısı yaparak ben kırmızı giyicem sizde bulun işte bir renk derim :) Kuaförüm bıktı artık sen hep aynı renklerde oje sürdürüyosun , değişik birşeyler mi sürsek bu sefer der hayırrrrrrr derim yine kırmızı yine kırmızı :) Aslında bu kadar kırmızı düşkünü değildim ama ne zaman kırmızı ruj , oje sürsem , kırmızı birşeyler giysem aldığım tepkiler hep beni mutlu eden cinstendi.Tabi yanlış anlaşılmasın ben sürekli bayrak gibi dolaşmıyorum bide siyah maceralarım var onuda bir başka yazıya inşallah.Aşağıda (eminim sizinde beğendiğiniz) kırmızı oje seçenekleri var.Aslında ben hepsinii istiyorum ama fiyat olarak uygunluğu ve uzun süreli kalışıyla benim tercihim pastel ve flormar oluyor genelde.






Ya aslında kendi ojelerimi çektiğim resimler vardı onları koyacaktım ama ne yazık ki resimleri açamadım.Başka bir posta inşallahh

Mutlu Günlerrr Hepinizeeeeeeee.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...