31 Aralık 2011 Cumartesi

KIŞ KIŞ 2011 !

Herkese günaydınlar ve iyi hafta sonları diliyorum :)

Şu an itibariyle yılın son postunu yazıyorum.Her cumartesi bugün ne yapıcam diye yazılar yazıyorum biliyorsunuz.Fakat bugün yılbaşının hafta sonuna gelmesi sebebiyle yapacağım şeyi tahmin edersiniz.:)

Öyle duygusal , açıklı yazılar yazmak istemiyorum.2011 benim için garip bir seneydi.Evlilikler,ayrılıklar,kazalar,acı kayıplar,kahkahalar,mutluluklar,sıkıntılar,çıkmaz sokaklar hepsini bir arada yaşadığım bir yıl oldu benim için 2011 ama yinede sevdiklerim , ailem yanımda olduğu için şanslı hissediyorum kendimi . ( Allah'tan duygusal yazı yazmayacaktım he :) )

Kendime bir wishlist hazırlamıştım ama sonra saçma geldi :) Ben sadece herkese, herşeyden önce sağlıklı , mutlu ve huzurlu yıllar diliyorum .Bunlar olduğu zaman her şeyimiz oluyor zaten . Imm şeyy bidee :) Sevdiğimle yaşlanmak istiyorum :) bu kadarcık :)

İnşallah hepiniz tüm dileklerinizin kabul olduğu süper bir yıl geçirirsiniz :)

Çok kısa süredir blog sahibi olmama ramen , yine bu kdr kısa sürede benimle olan 80 takipçimm ... :) sizlereee çokk teşekkür ederiyorumm iyiki varsınız .


MUTLU YILLAR
ELİDA

4 yorum:

  1. Saol canım sanada mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yılbaşı geçirdik di mi elidaa ??? :-))

    YanıtlaSil
  3. canımm welcome :) evet hep birlikte nice senelere inşallah annecik :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...