20 Aralık 2011 Salı

KUTU KUTU HEDİYE 2

Günaydınlar herkese,mutlu günler :)

Dün ki yazılarımın birinde  geçenlerde bahsettiğim hediye kutularımın geldiğini söylemiştim.İş yerinde ki şaşkın bakışlara maruz kalmamak içinde resimlerini çekememiştim ama bir ara herkes öğlen yemeğindeyken başardım.Tabi cep telefonundan yine.Evde çekemedim çünkü yağmur yağdığı için kutuları dışarı çıkarmak istemedim , o yüzdende hala iş yerinde duruyorlar.
Kutularım hakkında detaylı bilgiye sahip olmak ve vakit kaybetmeden yılbaşı  hediyeleriniz organize etmek için tıklayınız.Ben gelen kutuları çok beğendim ebatları konusunda tereddütlerim vardı ama beklediğimden büyük hatta büyük değil dev geldi :)) Buyrun bakalım beğenecek misiniz ? 
 Ürünler kutunun altında gördüğünüz yassı koliler içinde geldi.Kat izleri belli olduğu için kutu haline getirmeniz 3 saniyenizi alıyor:)
 Kutu kalın mukavvadan yapılmış o yüzden dayanıklılığı daha fazladır.İçindekiler kalpli küçük poşet kutular (ayrıntılar aşağıda ) :)




Ufak parça hediyeleriniz için idealler , hediyem ufak ama değerli , paketi de güzel olsun diyorsanız tercih edebilirsiniz.Ben çok memnun kaldım artık özel hediyelerim için kullanacağım paketleme gereçlerini burdan temin edicem. tık tık tık 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...