16 Aralık 2011 Cuma

KUTU KUTU HEDİYE

Eskiden çevremdeki herkese hediyeler alırdım yılbaşlarında.Hatta özel gün olmasına gerek yok içimden geldiği zaman bile süpriz içerikli hediyeler verirdim kimilerine.Sonra bir müddetten sonra bazı insanların bu zahafımdan yararlandığını ve hep bana hep bana moduna girdiğini farkettim tabiki yol verdim kimilerine.Eee insanoğlu-kızı hediye vermeyi sever ama hep ver hep ver nereye kadar :))) alıncada havalara uçar dimi o yüzden bu sene bir iki kişi dışında pek kimseye hediye almayı düşünmüyorum az ve öz olsun.Aile arasında her sene çekiliş yapardık sanki tüm hediyeleri babam almış olmuyormuş gibi  sipariş verirdik bide birbirimize :))Uzun bir süredir bu durumu erteledik yılbaşı dışında her hangi bir zamanda ihtiyaç duyulan gerekli şeyleri birbirime almayı tercih ediyoruz.ee Hal böyle olunca geriye bir tek sevgiliye ne alınacak sorusu kalıyor.Önceleri saat düşündüm (ki hala düşünüyorum) ama kendi ellerimle birşey hazırlamak istiyorum ona benimde aklıma CUPCAKEler geldi.Hemen internetten güzel bir tarif buldum ve 30.12.2011 tarihinde hazılıcam ve paketliceğim.Yılın son günü taze olsun dedim ama o gün çalıştığımız için akşamdan yapmak zorundayım. 1 günden birşey olmaz napalım :)

Hediyeyi bulduk ok ? peki yapıcağım cici cupcakleri ( inşallah cici olurla tabi ) neyin içine koyup sunucam diye düşünürken. Hediyepaketleme.com la karşılaştım.Muhteşem ürünleri var. Hediye kutuları,torbaları,süsleri,çeyiz kutuları,müchevfer kutuları,renk renk çeşit çeşit istediğiniz her konsepte uygun isterseniz kurumsal ve kişiye özel çalışmalarda yapıyorlar o kadar çeşitleri var ki hepsini alıyım diyorsunuz seçemiyorsunuz.Ben 3 tanesi aynı olmak üzere 4 adet kutu aldım.Fiyatlarıda çok uygun ürünler 2.5 tl den 200 küsür tl ye kadar var.tabi kalitesi,cinsi,rengi,süsü vb. ürünlerine göre değişiyor.Ben 10 dak. önce siparişimi verdim ödememi havale olarak yaptım ama mail orderlarıda varmış sonradan okudum,maille ödeme yaptığımı belirttim ve ürünlerim kargoya verildi :) Sizde değişik paketleme kutuları veya farklı hediye görünümleri istiyorsanız mutlaka ziyaret edin 






 Benim aldığım ürünlerden biri yukarıdaki gruptan önde duran kalpli kutu-poşet tarzında şeylerrr :) minik hediyeler için




Diğer aldığım ürün ise; Bu kutu çokkkkk sevdimm ben onu :) 




2 yorum:

  1. evet bende çok beğendim .Bundan sonra özel günlerde mağaza mağaza gezmem kutu bulucam diye :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...