20 Aralık 2011 Salı

MAKYAJ GÜNLÜĞÜ TAVSİYELERİ

Dün ki yazımda kararsız kaldığım ve tavsiye istediğim makyaj malzemelerinden bahsetmiştim.Yakın bir zamanda takipçisi olduğum makyaj günlüğü bloğunun sahibesi Hacer hanıma mail attım.Makyaj konusunda ki derdimi,durumumu anlattım kendisine tüm nezaketiyle bana detaylı ürün tavsiyelerinde bulunmuş.Tekrar çok teşekkür ediyorum kendisine.Aranızda bu konudan çeken veya çevresini bilinçlendirmek isteyen olur diye :) bana gelen maildeki ürünleri sizinle paylaşıyorum ve kesin karar verdim bu ürünleri alıyorum :) 

Öncelikle Hacer hanım yağlı ciltler için clinique ve lancome markasının fondötenler ini önermiş.Özellikle Lancome teint idole silky mat adlı fondöteni kendisininde kullanıp memnun olduğunu yazmış.Büyük ihtimalle benimde tercihim lancome'dan yana olacaktır.



.
Fondotenimiz ağır yapılıysa pudra olarak tercihimizi hafif ve su bazlı ürünlerden tercih etmemizi söylemiş.Pudra markası olarakta yine kendisinin deneyip memnun kaldığı .MAC Minerallize Skinfinish ve Benefit Hello Flawless adlı pudraları tavsiye etmiş.Tercih yapmam gerekirse sanırım tercihim MAC den yana olucak ama benefit pudranın içinde sünger,ayna ve fırça oluşu da beni cezbetmiyor değil hani bilmiyorum karar veremiyorum :)))  )


vee tabi allık.Hacer hanım allık tercihinde kullanığı 3 markayı önermiş.Nars , MAC ve İnglot. Kafamda İnglottan 4 lü allık paleti almak vardı sanırım fiyatı 99 TL idi narstan bir allık almak yerine inglottan 4 allık alıyoruz gibi oluyor :) ama alıcağım ürünler fazlalaşınca bütçede genişlemeyi önlemem lazım o yüzden Mac tercih edicem sanırım :) 




Tabi allık konusunda beyaz tenli olduğum için  renk tercihlerimi açık renkler olarak tercih etmemi önermiş Hacer hanım.Koyu renk ve çok renkli allıklardan kaçınmamı yada bu renklerde ürünler kullanacaksam hafif uygulamalar yapmamı önermiş.Tavsiyesine uyup soft renklerde allıklar tercih edicem.

Tabi bu ürünleri kullanmadan önce (asıl önemli konuyu en sona yazıyorum farkettim :) ) matlaştırıcı bir baz kullanmamı önermiş fakat bir marka belitmemiş.Bende araştırmalarım sonucu daha önceleri Türkiye'de bulunmayan fakat bu sıralar akbatı avm de karşılaştığım make up for ewer  adlı mağazanın matlaştırıcı ürününü tercih edicem.Pek resim bulamadım o yüzden just makeup adlı blogun sahibesinin detaylı anlatımlarını okumanızı öneririm tık tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...