13 Aralık 2011 Salı

MANGO İNDİRİMİ VE HERRY ALIŞVERİŞİ

Tekrarr günaydın herkesee :)

Biliyorsunuz ki bugün itibariyle mango indirime giriyor.Haberi aldığım gün internet sitesinde bir keşife çıktım fotografları arşivledim ve dün akşam alıcaklarımı ayırtmak için mangonun yolunu tuttum.Beğendiğim bir kaç elbise vardı fakat istediğim gibi durmadıkları için beni hayal kırıklığına uğrattılar.Burdan mangonun designerlarına sesleniyorum düz kesim bir elbisenin yanına neden cep yaparsınız?Biz elbiselerimizin cebine birşey koymak istemiyoruz yapmayın pls psl  :)  Evet bir kaç tane beğendiğim elbiseyi bu cepler yüzünden almaktan vazgeçtim.Bu sene mangodan o kadar çok şey almışım ki size bir lookbook hazırlarım yani :) o yüzden abartıya kaçmadan bir kaç parça şey ayırttım hem anneciğime hem kendime :) bakalım nelermiş onlar?

Kendime bir adet kloş etek :) 

                                                                   bir adet baykuş kolye :)
 vee anneme bu iki güzel hırka ve ceket karışımı adını belirleyemediğim şeyler,birde görselini bulamadığım bir bilezik  :)


Bunları pazar modeli poşetlerimize doldurup numaramızı aldıktan sonra , gittiğimiz avm de biraz daha turlamaya karar verdik.Uzun zamandır kendime uykun bol kesimli,kumaş tarzı klasik bir pantolon arayışındaydım veee buldum eğer sizde bu tarz pantolonlar arıyorsanız HERRY e koşun çünkü bu sezon pantolonları süper aldığım ürünlerin mağaza görsellerini bulamadım fotograflarını çektim ama pek iç açıcı değil o yüzden  kusura bakmayın :)
 Pantolon bol kesim hatta baya bol kesim belden oturan cinsten ama :) hayal edin işte anlatamadım :) Ben kumaş olarak siyah pantolondaa başka renk giymem ama bu pantolonun modelini çok beğendim vee tamam itiraf ediyorum siyahı yoktu :) ayrıca kumaşı kanvas cinsi
 Üzerine burda düz duran ama giyildiği zaman kollarının ucu sıkı dirsekten , omuza kadar bombeli bir bluz aldım .
 İki rengin uyumu bence güzel oldu :)

tabi bu elmacıkta indirim habercisi :) yani mangoda olduğu gibi HERRY mağazasındada indirim var.İnternet sitesine bakıp ön yargıya düşmeyin çünkü mağazadaki beğendiğim hiç bişeyi sitelerinde görmedim.Sitelerindeki ürünlerden daha güzel ve modern ürünleri olduğu kesin .

Bir alışveriş turumun daha sonuna geldik.Bugün özellikle gündüz mangodaki savaşa katılıcaklar için kolay gelsin diyorumm

mujk mujk :)

8 yorum:

  1. akşam benim de Mango'ya uçmam lazım :)

    YanıtlaSil
  2. akşam biraz daha tenha olur bence :) seneler önce indirimden habersiz bir şekilde bakırköy caruselde bulunmuştum ilk indirim günüymüş ezilme tehlikesi yaşadık yani :)

    YanıtlaSil
  3. pantolonu kaça aldınız acaba

    YanıtlaSil
  4. 159TLydi yanlış hatırlamıyorsam cnm :S

    YanıtlaSil
  5. anneniz için aldığınız kırmızı ceket çokk güzel.bende netten iki kolu farklı renk olan siyah elbiseye talibim ancak bu yorumlar beni korkuttu cepleri kestirip diktirtsek adam olmazmı bu elbise denemiş birisi olarak fikir verirsen sevinirim.birde elbisenin bedeni garip değil dimi s giyiyorsan s almalıyım yani bazen mangoda m beden s gibi olabiliyor ondan sordum..cevaplarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  6. Saolun beğenmenize sevindim..

    Vallahi Ben çokk zayıf birisi değilim daha doğrusu bel bölgemde fazlalık var diye önce L beden denedim o elbisede o bol geldi.

    M beden denedim oldu fakat kumaşı çok kalın olduğu için L bedende dikkatimi çeken cepler M bedende dahada açıldı :)

    yani tam olarak S beden giyiyorsan XS da olur kalımbı geniş ama o elbiseyi ceplerinden dolayı tavsiye etmiyorum dikilse bile kumaşından dolayı tuhaf durabilir.Hiç riske girme , mağazadan deneyerek almanda fayda var :) Benim dışımda da çoğu kişinin o elbise geri iade ettiğini duydum :) Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim iyki varsınız

    YanıtlaSil
  8. ne demek yardımcı olduysam ne mutlu bana sizde iyiki varsınız ..

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...