8 Aralık 2011 Perşembe

MATRAŞ by SERTAÇ DELİBAŞ

    Sertaç Delibaşı duymayanınız yoktur herhalde.Ayakkabılarıyla gönlümüze taht kuran başarılı bir tasarımcı.Ayakkanılarını çok beğenmeme rağmen giymeye pek cesaret edemiyorum çünkü topukları çok yüksek oluyor ama inanın çok şık duruyor.Bugün trendyolda gezerken rastladım kendisine yine. Matraş için tasarladığı ayakkabılar şu an satışta hemde çok uygun fiyatlara karçırmadan almanızı öneririm.


Benim en beğendiklerim bunlar.Bakalım siz hangilerini beğeneceksiniz ?
fırsata daha yakından bakmak için tık tık 

2 yorum:

  1. kız ben bunları giysem kafamla ayaklarım yer değiştirir:)

    Giyebilen için güzel

    YanıtlaSil
  2. :)) aynen valla bende de aynı durum var çok beğeniyorum,hayran kalıyorum ama dediğin gibi giyebilene güzel :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...