29 Aralık 2011 Perşembe

MELİSSA SİPARİŞİNİN PERDE ARKASI !

Günaydınlar herkese :)

Geçenlerde bilstore mağazasının online alışveriş sisteminin açıldığını ve melissa ayakkabılara %30 indirimle sahip olduğumu yazmıştım bakınız . Hafta sonuna doğru verdiğim sipariş bu hafta başı pazartesi günü erken saatlerde elime ulaştı.İş yerinde olduğum için sonra deneyim dedim ama içime bir kurt düştü , masa altından çaktırmadan yaptığım deneme sonucu istediğim numaranın azıcık ucundan küçük geldiğini farkettim ,yıkıldım :) 

Değişim prosedürlerinde internet alışverişlerini mağazalarından değiştirebiliyorsunuz.Bende bir kaç gün ertelemeli bir şekilde dün akşam akbatı avm bilstore mağazasını ziyaret ettim.Aldığım rengin istediğim numarası olması beni ayrıca sevindirdi.

Ürün çeşitlerinin ve marka bolluğunun fazla olması sebebiyle bilstorelara girdiğimde ne tarafa bakacağımı şaşırıyorum .Yine öyle bir akşam oldu ama kendimi tuttum .Şu yılbaşı çoşmalarını bir atlatalım .Uzun zamandır neredeler diye düşündüğüm fakat araştırma yapamadığım SUPERGA başlık parası neyse istemeye gidiceğiz hayırlısıyla :))))  



Ayakkabının detaylarına gelirsek ;
-Rengi görselde beğendiğim le aynı renk.
-Yapısı plastik olmasına rağmen topuğundan dolayı ağır bir ayakkabı (gramaj olarak yani)
-Topuğu resimdekine göre daha yüksek
-Çok uzun süreli yürüme,koşma,çoşma aktivitelerin de  her topuklu ayakkabıda olduğu gibi sızlanmalarımız başlayabilir.
-İç yapısı rahat , ayağı sarıyor.
-Yumuşak bir plastiğe sahip olduğu için ayağımızın sağını solunu kesiceğini sanmıyorum.
-ee tabi kokusu şahane 

Buda beğendiğim superga :)Siyah olsun benim olsun :)


mujk 

10 yorum:

  1. ayyy çok güzelll güle güle kullan herkesin bi gün melissası olsun diyorum =)

    YanıtlaSil
  2. saol canım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş durmuş ayağınızda mutlu mutlu eskitin:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederimmm esracım :)

    YanıtlaSil
  5. aaa biz yakın oturuyor olabilir miyiiiz :)? çok güzelmiş bu arada. bayıldım rengine özellikle.

    YanıtlaSil
  6. Heycanlandım valla Beykentte oturuyorum ben trakya hattı sen ? :)

    Evet bende rengini çok beğendim değişik geldi , kaptım bitane :) Saol cnm ;)

    YanıtlaSil
  7. aa ben de bahçeşehirdeyimm :) bence gayet yakın sayılırız. Akbatı'yı görünce nasıl atladım 'toprağıııım' diye :D

    YanıtlaSil
  8. Tabikiii yakınnn :) 15 dk mesafede ..hahah :) hakketen toğrağım modeli oluyor biri bizim buralardan bahsetsin hemennn bizim memleketten sayıyorum bende :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...