14 Aralık 2011 Çarşamba

MEN'S SHOES

Günaydınlarrr herkesee :)

Dün bir arkadaşımla sohbet ederken erkek ayakkabılarından konu açıldı.Ne severiz ne sevmeyiz diye konu dallanıp budaklanınca bende bundan post konusu olur deyip aklımın bir köşesine yazdım bunu :)

Tabi herkesin beğenisi farklı ama erkekler bizim gibi onlarca yüzlerce ayakkabı barındırabilecek bünyeler değil,bir tane olsun adam gibi olsun mantığı onlar için daha ön planda , biliyorum çünkü bir adet 20 yaş grubuna yeni dahil olan kardeş ve sevgili sahibiyim yani :)

Kardeşim ve sevgilim Allah için zevkli insanlardır ama çoğu zamanda bana akıl danıştıkları olur.Özellikle de ayakkabı konusunda.İkisininde tarzları birbirine yakın olduğu için hiç zorlanmıyorum.Ne çok salaş/spor nede çokkkk klasik.Yani ne Kurtlar vadisi modundalar nede spor olimpiyatları modun da.Sizin için bu tasvirlere uyan,yılbaşı hediyesi de olarak fikir verebilecek  ayakkabılar seçtim.Bir alt satıra buyrun :)



                                                                            GUCCİ
                   
 


,
                                                                                GUCCİ

                                                                              CK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...