28 Aralık 2011 Çarşamba

MİS GİBİ KOKAN BEYLER

Bir kaç gün sonra yılbaşı olması  ve hediyeleşmeye bayılan bir toplum olmamız sebebiyle işini son dakikaya bırakanların şu an kime ne alıcam ? acaba almasam mı ? ne renk alsam ? giysi mi alsam ? saat mi alsam? gibi sorularla boğuşmakta olduğunu tahmin ediyorum. Sürpriz bir durum olmadığı sürece işimi son dakikaya bırakmaya sevmediğimden dolayı hediye işini neredeyse 1 ay önceden hallettim ..sevinçliyim , huzurluyum hohohoyttt :))

Bir kaç gündür yakın çevremde aynı sorularla boğuşan kişiler olduğunu bildiğimden ve klasik olsun misler gibi koksun mantığıyla hediye alacaklara bir kaç parfüm önerim olacak.Tavsiyem erkek parfümlerinden yana olucak bu seferlik.İster eşinize , dostunuza alın hanımlar :) İsterseniz kendinizi hediyelendirin beyler :)

Parfüm her ne kadar tenimizin uyum sağlamasıyla , esansların kalıcılığıyla vb. durumlarla alakalı olsa da ben marka olarak  kalitenin de bu duruma katkı sağladığını düşünüyorum .

En sevdiğim parfümlerden biri olan DİOR HOMME SPORT .İçerisinde zencefil ve sandal ağacı esansı olan baharatlı bir koku .

David Beckham ın yaratıcılığında piyasaya çıkarılan bir parfüm .Ünlülerin kendi isimlerinde çıkardıkları parfümlere hep ön yargıyla bakmıştım .Bana ''hadi bu sektörede de el atalım'' modunda dandik şeyler üretiyorlarmış gibi gelirdi hep.(belkide yanlış seçimlerimden dolayı) ama bu parfüm gerçekten güzel.

Resim sıralaması karışık ama gönlümün birincisi bu parfüm içerisinde greyfurt,karabiber,pembe tane biber , sardunya yaprakları ve sedir ağacı var yine baharatlı bir koku yani şiddetle tavsiye ediyorum.

İçerisinde Paçuli,meşe yosunu, sedir,bergamot,kehribar vardır.Yine baharatlı ve klasik

Piyasaya çıktığı dönem özellikle şişesiyle çok beğeni toplayan bir parfümdür.İçerisinde ne ararsanız vardır.Diğerlerine göre daha şekerli bir kokusu vardır.

Sevil parfümeri alışverişlerinde kazandırdığı sevil paralarla inanılmaz indirimler sağlıyor.Fırsatı kaçırmayın derim 



2 yorum:

  1. çok faydalı bir yazı olmus hele hele erkege ne hedıye alınır karın agrısı ceken bana :D

    YanıtlaSil
  2. :)sevgili mel Faydalı olduysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...