5 Aralık 2011 Pazartesi

NE VAR NE YOK ? 2

Günaydın ve iyi haftalar herkese ..

Bu haftasonu benim için sıkıcı geçti biraz umarım sizin için öyle geçmemiştir.Verimli bir haftasonu yaşayamadım,ne ettiğim muhabbetten anladım , nede gittiğim yerden :( niye böyle oldu bilmiyorum ama ben geçtiğimiz hafta sonunu sevmedim :( Tek zevk aldığım olay ..Hafta içinden beri bahsettiğim ama bir türlü gitme sansı bulamadığım Akbatı avm oldu .Hoş oda kısa sürdü ama yinede eli boş dönmedim ama dantell mağazasına ne yazık ki uğrayamadım , bir daha ki sefere inşallah diyorum poşetlerimde neler var neler yok açıklıyorum :)

Öncelikle Cumartesi yazdığım yazıda bir kabandan bahsetmiştim . Zara'dan o kabanı sonunda aldım ve hemen giymeye başladım bile hatırlamanız için mağaza görselini tekrar paylaşıyorum
Vee bu kabanla birlikte ( ki ztn giyemiyordum ) Boğazlı kazak,atkı,boyuna takılan her türlü şeyden kurtuldum :) Çünkü kabanın boynundaki bölüm isteğinize göre 3 aşamalı kullanıyor.İsterseniz resimde ki gibi ,isterseniz yakayı daha aşağı çekerek omuzda şal modelinde , isterseniz de boğazı daha uyarı çekerek tam kapalı şekilde kullanabilirsiniz .Yaratıcılık size kalmış artık :)

İkinci Ziyaret ettiğim mağaza ise; H&M tabi ki , bir kaç yer dolaşınca fiyatların bazı ürünlere göre gereksiz olduğunu düşündüm aynı ürünler indirim zamanı yarı yarıya yada yarıdan daha fazla fiyat düşüşü yaşamasalar böyle düşünmezdim .Ama insan bazen kazıklanmış gibi hissediyor.Bu hissi ortadan kaldırmak için H&M daha uygun oluyor hemde seçeneği bol dimi ? H&M bana uğurlu geldi çünkü yılbaşı için elbisemi aldım , hatta bir elbise daha alarak seçeneği genişlettim , bir tanesi Cumartesi bahsettiğim gibi  dantel , diğeri ise deri ve nubuk karışımı , başka neler mi aldım buyrun burdan :)








Resimlerin kalitesi pek iyi değil kusura bakmayın.
-İlk resimdeki simli şeyler , bozuk para cüzdanı , iki tane arkadaşıma hediye olarak aldım .
-Diğer resimdeki gümüş rengi çanta ise; çantamın içinde ki dağınıklığı toplamak için ideal olacak :)
-Bahsettiğim dantel elbise düz ve sade bir kesim.Dantel elbiselerin çok şatafatlı olmasına karşıyım çünkü dantel başlı başına iddialı bir kumaş , bu elbisem kalın değil , hatta hiç kalın değil iç astarı penye olduğu için yazında giyebileceğimi düşünüyorum.
-Gümüş çantanın üzerindeki fiyonk detaylı şeyler ise;toka.Fiyonklarının üzerinde simler var, resimde çok belirgin çıkmamış ama eminim saçta güzel duracaktır.
-Veee son olarak Yılbaşında giymeyi planladığım elbisem Beyaz ,siyah ve füme renklerini barındırıyor bünyesinde :) Göğüs kısmını hem nubuk , hemde deriyle yapmışlar .Etek boyu da ideal,görür görmez çok  beğendim . Hesaplı bir alışveriş oldu . Daha bir sürü güzel elbiseler var gidin görün,dip bucak gezin derim :)

Eld-Noel anne :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...