12 Aralık 2011 Pazartesi

NE VAR NE YOK ? 3

Herkesee günaydınlar ve iyi haftalar dileyerek başlamak istiyorum . :)

Bugün ilginç bir şekilde kendimi yataktan kazıyarak kalktım çünkü inanılmaz uykum var.bence hafta sonları uzatılmalı :) yetmiyorrrrrr vallahiiii :)

Evettt bu hafta sonu ne yaptım acaba ? Her cumartesi işten çıktığımda bugün dinlenicem diye kendime baskı yapıyorumm ama nerdeeeee ? eve gel ,yemek ye biraz televizyon , azıcık bakım , hazırlanma falan derkenn aa bir baktım saat 6 olmuş.Ee elidacığım evde otur bu cumartesi diyenlere kaşlarımı çatıyorum :) Çünkü cumartesi evde oturduğum zaman psikolojim bozuluyor neyse ..

Saat 6 oldu ve sevgiliyle önceden kararlaştırıldığı gibi bir sinema gecesi yapalım dediğimiz için verr elini X avm yaptık gittiğimiz film Tarsem Singh in ÖLÜMSÜZLER (IMMORTALS)adlı filmiydi.eğer 300 Spartalı yada spatacus tarzı filmleri seviyorsanız yada yunan mitolojisine ilginiz varsa mutlaka seyredin derim.Özellikle 3 boyutlu olarak tabi.Muhteşem görselliğe sahip sıkılmadan seyrediceğiniz bir film.

ee sinemadan önce yemek , çıkışta kahve bir baktık cumartesi bitmiş bile .Bu hafta bir şey almadım kendime ama indirimler beni cezbetmedi değil hani :) nerde indirim var derseniz her yerde cevabını çoşkuyla haykırıyorum .Mağaza gezemedim ama hepsinin vitrininde mutlaka bir indirim yazısı vardı.Ayrıca mango loverslara burdan müjdeli haber mango yarın yani 13.12.2011 tarihinde yılın son indirimine giriyor duyurulur.
Mağaza gezmedim ama bu sıralar makyaj malzemelerine taktığım için incelemelerde ve araştırmalarda bulundum ve henüz bir ürününü kullanmadığım INGLOT markasını denemeye karar verdim .Kafamda belirlediğim ve yılbaşı gecesine yetiştirmeye çalışıcağım belirli ürünler var tabi.
Aslında makyaj konusunda pek marifetli değilimdir.Çok beyaz tenli olduğum için yüz makyajı konusunda korkaklığım vardır biraz , çok mu kaçırdır ? çok mu kızardı ? kalıp gibimi durdu ? bu sorularla boğuşmamak ve yağlı bir cilde sahip olduğum için köpük fondoten ve allık ve göz makyajı kullanıyorum sadece.

Almak istediğim ilk ürün jel eyeliner bu sıralar herkes çok bahsediyor bu üründen , özellikle kalıcılığından .En kısa zamanda denemek istiyorum.Bu ürünün siyah dışında yukarıda gördüğünüz renkleri de mevcut seçmek size kalmış.Bu ürünü aldığınız zaman yanında birde fırçasını alırsanız %30 indirimli alıyorsunuz.
Diğer alıcağım ürünler ise;

 Metalik renk seçenekleriyle kalın uçlu göz kalemi (bknz yukarı )
 Hangi ton alsam derdi olmadan tüm tonları bir arada barındıran 4lü allık seti
 farlara bir damla katılarak kullanılan , far renklerini netleştiren ve onları eyeliner kıvamına getiren DURALİNE
vee saf pigment göz farı bu ürünün akılınıza gelen her rengi var diğer far renklerine görede daha canlı o yüzden hangi renk alıcağıma karar vermiş değilim ama resimde ki renk tercihim olabilir.

Tabi bu ürünler dışında marka olarak daha bir karar veremediğim far bazı (Sephora olabilir) , fondoten ( çokkkk önemlii özellikle yağlı ciltler için ideal olmalı) ve Mac yada yine inglotun yağ emici mendilleri şu sıralar sepetime atacağım ürünler deneyelim görelim .

HATIRLATMA : 31 aralık gecesine kadar süpriz hediye çekilişim devam etmektedir.tıklayın kazanın 

Mutlu günler , mutlu haftalar :)

3 yorum:

  1. Çok güzel bir filme benziyor izlemek gerek...
    bilgiler için teşekkür ederiz bizede bekleriz...

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim , fikir verdiyse ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  3. Görüyordum ama iyi degildir diye izlemiyordum ama sayende iyi oldugunu ögrendim izleyecegim (=

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...