19 Aralık 2011 Pazartesi

NE VAR NE YOK ? 4

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar :) 

Sanki daha dün bugün cumartesi dyie sevinç çığlıkları içinde yazı yazmışım gibi hemencecik geçiverdi vallahi.Cumartesi işten çıktım baktım hava süper ohh dedimm :) işlerimi güçlerimi hallettim amaninnn akşam saat 6 oldu.şakır şakır yağmur, fırtına , sokak tabelaları uçacak kafamıza kanucak diye tırsa tırsa seğir hali :) tabi o havada ne yapılırrr ?? Herkes sinema dicek ama ..no no no :) Rakı-balık tercihimiz oldu .Peki nerde ? İstanbul Avrupa yakası Florya semtindeki menekşe sahilde bulunan ENFES RESTAURANT gerçekten adı gibi enfes :) Mezeleri süper, ortamı ferah ve temiz ...''ayyy bizim eş,dost balık hastası ama ben hiçç sevmem'' diyen kişiler için mezeler o kadar zengin ki ana yemek söylemek istemiyorsun zaten.Fiyatlara gelirsek öyle sudan ucuz modeli yok.Her balık müessesesi gibi fiyatlar balığın cinsine ve içecek tercihinize göre fark ediyor tabi .Yazın daha güzel oluyor teras , açık hava :) Yolu o tarafa düşen mutlaka uğrasın derim .


Detaylı bilgi ve inceleme için resmin üzerine tıklamanız yeterli :) 

Cumartesi bir çırpıda geçtikten sonra pazar günü hava daha fena hale geldi.Yağmur,soğuk :) ee artık bu havada sinema olur dedik.Vizyona gireli baya olmasına rağmen daha iddialı filmleri tercih ederek ertelediğim ALACAKARANLIK ŞAFAK VAKTİ 1 adlı filme girdik.O serinin filmlerini sevmeme rağmen bu film beni düğün sahnesi dışında pek heyecanlandırmadı. Yani film değilde dizi olsaydı daha iyi olurmuş , daha bir heyecanlanırmışız haftaya ne olacak diye :) Film iyi hoştu,Bella'nın gelinliğinin sırt detayı süperdi , ayakkabıları zaten at çantaya :) Balayı için gittikleri yer rüyaydı :) Bellada bir güzelleşmiş sanki diyordum ki aman allahımmmm ne hale geldi kızcağız kurudu kaldı :) Tabi sonra mutlu son Bella artık vampirrrr:rrr :) 
Filmi size komple anlattım 3 cümleyle :) bitti gitti :) 

 Herkese mutlu günler , iyi haftalar , bol güneşler dileyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum :) 
 See u :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...