26 Aralık 2011 Pazartesi

NE VAR NE YOK ? 5

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar :)

C.tesi günü yazı yazamadım sizlere çünkü baya kıvranmalı , ağrılı , baygın bir c.tesi geçirdim ee hal böyle olunca bırakın parmaklarımı kımıldatmayı düşünmeye yeteneğimi kaybediyorum  :) O yüzden cumartesim pek ışıltılı geçmedi.Zaten havada kuzey kutbunu aratmayacak soğukluk taydı. Hafta sonum öylece geldii geçti :)

Ve bugün itibariyle yılın son haftasına girmiş bulunuyoruz.Yılbaşı programı olan ,olmayan herkes mutlaka içten içe bir telaş içindedir :) Dışarı çıkacaklar için ne giyicem,nereye gidicem (ki artık karar verin her yer dolmuştur :) ) evde oturup misafir ağırlayacaklar içinde ne yemek yapıcam , neler hazırlıcam gibi soru işaretleri kafalarda dolaşıyordur.Benim gideceğim yer belli ama bende hala ne giyeceğime karar veremedim.Çünküüüü hava çok soğukk :) Lahana gibi giyinmek istemiyorum :) Son dakika karar veririm artık hayırlısı :)

Ee tabi kıyafet bulunacak güzel bir makyaj yapılacak  bunun içinde belli malzemeler gerekecek.Dün evde yaptığım geniş çaplı eski makyaj malzemeleri , oje vb. çöp operasyonundan sonra kendime yeni malzemeler aldım .Hayırlı uğurlu olsun :)



 Pudra, allık ve hiç aklımda yokken ürün uygulaması esnasında hayran kaldığım far bazı ve tek başına far olarak kullanılabilen ürüncük :)


Bu ürün krem bir yapıya sahip akmaz,kokmaz :) Bir gözümüze kullandktan sonra bekleme esnasında ters çevirin dediler içindeki yağlar ortaya çıksın kuruma yapmasın diye :) Enteresan dedim :)

Bunlarda yeni ojelerim.Hep kırmızı ve bordo kullanıyordum bu kadar seçenek çıkmışken bende deneyim dedim .Simliyi daha uygulamadım ama sarının tonu hoşuma gitti çok çırtlak bir rengi yok tavsiye ederim .





Ben matlaştırıcıyla kullandım böyle daha hoşuma gitti .Beyaz tenli olduğum içinse sanki nude oje kullanmışım gibi oldu .

şimdilik bu kadar sevgiler ,mutlu günler , öpücükler :)) mujk

2 yorum:

  1. hepsi güzelmiş güle güle eskitin:)
    yalnız bir önerim var blog okumayı severim sıcak bulduğum bloglara yorum yazıyorum ve siz de yorum penceresi kullansanız daha rahat ederiz:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. esracım güzel yorumun ve tavsiyen için teşekkür ederiyorum , hemen yorum penceresi eklicem :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...