6 Aralık 2011 Salı

NUXE HUİLE PRODİGİEUSE

     Başlığın ne anlama geldiğini eminim ilk bakışta anlamadınız.Bugün elime geçen Vanilya club kutumdan bahsetmiştim sabah size.Detaylı fotoğraflarda gördüğünüz bir ürünün detaylarından bahsedicem size.Benim çok ilgimi çekti o yüzden internette baya bir araştırma yaptım.

Yukarıda ve bugün yazdığım diğer yazımda( incelemek için tık tık diyorum) gördüğünüz bu değişik şişenin içinde ki şey kuru yağmış :) İlk okuduğumda bende şaşırdım ama doğru.kullandığınız bölgede yapış yapışlık ve yoğun yağ hissi bırakmayan kuru bir yağ var.Peki bu yağın içinde neler var derseniz ?

Macadamia yağı , fındık yağı , borage yağı , tatlı badem yağı , kamelya yağı ve son olarak sarı kantaron yağı içeren bu karışımı çeşitli şekillerde kullanmanız mümkünmüş.

Yüzde , bacak, kol,karın,dekolte bölgesi ve saçlarda kullanımı mümkünmüş.yanlız ufak bir hatırlatma saça uygulandığı zaman 15-20 dk. bekleme süresinden sonra bakım şampuanıyla saçınızın yıkanması öneriliyor.

Diğer kullanım tavsiyeleri ise;

*Günlük krem veya fondotenin içerisine karıştırılarak , cildin nemlendirilmesi ve fondotenin kurumasını engellemek
*Banyo suyuna damlatarak cilt bakımı keyfi yaşamak,
*Vücudumuzda ki çatlak görünümlü bölgelere masaj yaparak uygulama ve son olarak
*Saçlarımızın parlak durması için genel bakım dışında saç uçlarımıza sürmemiz.

Bence çok amaçlı ilginç bir ürün bana gelen ürün simli yağ , sanırım ben tercihimi saç uçlarında kullanıcam.Deneyelim görelim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...