22 Aralık 2011 Perşembe

PARDON SAATİNİZ KAÇ ACABA ?

Günaydınlar herkese :)

Geçenlerde dolaplarımı düzenlerken bir zamanlar saat çılgınlığım olduğunu hatırladım.Evden çıkıpta saatimi unuttuğumu farkedince yarı yoldan döndüğüm günler bile oldu.Saatsiz dışarı çıktığım zaman kendimi eksik hissederdim.Sanki kolumu evde unutmuşum gibi bir hafiflik olurdu :) Tabi o zamanlar sana ne alalım hediye olarak diyenlere cevabım hep aynıydı ''SAAT'' öyle küçücükte değil.Ben büyük saat hastasıyım.''aa koluna duvar saatimi taktın?'' tarzı espirilere hep maruz kaldım tabi. Ama şimdi öyle değilim saati takıyorum 15 dk. sonra daral geçiriyorum,elimi kolumu nereye koyacağımı saşırıyorum,sonra hop çantaya atıyorum saati.Bu sıralar kendimi saatçilerin önünden geçerken ekrana kilitlenmiş bir şekilde bulmaya başlayınca gene mevsimim geldi dedim ama bu sefer küçük yada orta boy saatlere bakıyorum.Tabi ben bayadır saatlerle haşır neşir olmayınca fiyatlar almış başını gitmiş :) yakında bankalar saat kredisi verecekmiş :) artık başvurur birer saat alırız kendimize :) İşte en beğendiklerim ;












4 yorum:

  1. ay hepsi bir birinden güzel şeçim yapmak zor.

    YanıtlaSil
  2. :) evet bende hepsini çok beğendim 2012 wish listime ekledim :) hadi inşallah diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bayanlar için seçenek cok ve hepsi birbirinden güzel =)

    http://eglenceneredebizorada.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Evet daha bir sürü model var karar vermesi zor oluyor vallahi :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...