1 Aralık 2011 Perşembe

PARKA MI ? MARKA MI ?

Bu sıralar herkesin üzerinde yeşil yeşil bişeyler , yakası kürklü , kimi uzun kimi kısa , bazısı salaş , bazısı tarz,tüm ünlü markaların stoklarını yerini alan son moda acaba nedir bunlar ?Parkalardan bahsediyorum hani şu kuşaklar boyu vazgeçilemeyen , ortalarda gözükmese de dolaplarda duran montlardan , kabanlardan .
 
Peki nedir bu parka ?


Parka kalın , kaba yapılı bir cekettir .Boynu ve başı kapatarak bel altına , dizlerin bir üzerine uzanır.Karlı mevsimler de dondurucu rüzgarlada özellikle kullanılır.Kuzey kutbun da yaşayan eskimolar tarafından ren geyiği ve fok kültüründen yapılmıştır.Parka Aleutça kökenli bir sözcüktür ve aleutlular parkaların su geçirmemesi için düzenli olarak balık yağıyla sıvarlardı.

Aşağıda ünlü markaların bu seneki kış sezonunda yer alan parka örneklerini görüceksiniz benim favorim Ajda Pekkanın Twist için tasarladığı koleksiyonda yer alan parka.

                                                 




Önemli bir hatırlatma twistin yeni sezon ürünleri ve Ajda Pekkan koleksiyonu sınırlı sayıda ürünleriyle şu an internet üzerinden de satışta peki nerede mi ? tık tık tık diyorum.
ve burdan yetkililere sesleniyorum ben hemen üstteki bu montu çok istiyorum çokkk çokkk çokkkk :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...