15 Aralık 2011 Perşembe

PEMBE GÖNLÜM SENDE

Bu hafta hava öyle dondurucu bir soğuklukta değildi İstanbullular için ama yinede kapalıydı.Soğuk olmaması insanların hareketleri kısıtlamazken , kapalı olması bizi bir o kadar baygınlaştırdı.Sürekli uyumak istiyorum , yatak olmasına gerek yok koltuk,sandalye,şöyleee kafamı dayıyabileceğim herhangi bir yer.Bazen bilgisayarda birşey okurken elimi alnımla şakaklarım arasına koyup gözlerimin görünmesini engelleyerek uyuyorum hahaha :) Tabi en ufak bir tık sesinde sıçrayarak :) neyse bu sırrımı sizinle paylaştıktan sonra konuma dönüyorum ..Geçenlerde bilgisayarımda bir temizlik yaparken bazı görseller buldum.Başlıktan da anlayacağınız üzere Pembe bir şeyler.Bu sıralar pembe bir kazak arayışındayım düz triko tarzında cart pembe diye adlandırdığımız cinsten ama yokkkk yokkkk , bırakın kazağın kendisini görselini bile bulamadım gıgıldan :) Herşeyin pembesi var , bir kazağı çok gördüler bana :)) Bakalım pembe ve tonları hayatımızı ne kadar ele geçirmişş :)

Çantaya ok 

                                          tam pembe olmayıp fuşya olsada ayakkabıya da ok :)
                                                                     Güller zaten şahane :)
 Bu bizim için tam bir şok biz diyorum çünkü bizim kuşaktan kuşağa yayılan mesleğimiz traktörcülük :) Ben bayıldım ama atalarımın  kemikleri sızlıyordur :)
                                           
                                                Korkmayınn tamam :) rujun rengi süperrrrrrr
 veee çok beğendiğim ama  alsam giymeyeceğimi bildiğim bir hunter rengi :) havaya para saçmanın anlamı yok ben resimlerdende severim onu :) Siyah bekle beni gelip , seni alıcammm :)
 ya bu arabayı her  gördüğümde aklıma Yıldız Tilbenin ''Bir benim ol'' adlı şarkısı geliyorrr.Şarkının sözlerini bulun okuyun bendeki aşkı anlayınn yaniii :) Tamam bu renk olmasın zaten nazar felan değer :)
 Bu oje rengini kendime pek yakıştıramıyorum ama başkasının elinde görünce hayran hayran bakıyorum.Renginden ötürü oje değilde sıvı bir şeker olsada bir kaşık alsak düşünceside beni dürtmüyor değil hani :)
 Hunterlardan sonra ugglar bana pek ilgi çekici gelmiyor ama yinede seven vardır garip kalmasın abileri ablaları görsün diye koydum onuda vitrine :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...