2 Aralık 2011 Cuma

RENKLİ RENKLİ

Günaydın herkeseeee.. 

ve sonunda cuma günü geldi çattı aslında sevinemiyorum çünkü cumarteside çalışıyoruz.Okul zamanı en sevdiğim gün cumaydı ertesi gün okul yok , birşey yokk ohhh yan gel yat :) ama şimdi c.tesi günü sabahın köründe kalkıp cumadan paydos edenlerrrr (çokkk kıskanıyorumm çokkk :) ) mışıl mışıl uyurken biz yollara dökülüyoruz , inanın giyinmek bile gelmiyor içimden bazen...Ee hal böyle olunca bende gözüm gönlüm açılsın diye ofisteki masamı ana sınıfı moduna çevirdim.Renkli post it ler ,renkli kalemler,not defterleri,bardaklar,ıvır zıvır ..buradakiler bu duruma alıştı tabi ama dışardan gelen bakmadan geçemiyor.. ee tabi sülalede iki bayan olup(ki birimiz burda birimiz londra da) , ve iş yerinde 60 kişinin arasında 3 bayan olduğu düşünülünce kimse yadırgamıyor artık . Hep değişik renkli ofis malzemeleri arayışındayım , yeni keşfim ise;hem cam olmasıyla sağlıklı hemde , rengiyle gözümüzü gönlümüzü açan renkli damacanalar :) masamın köşesinde yerini aldı çoktan,benim aldığım yerde 3 renk vardı sadece bende turuncu tercih ettim ama diğer renklerini de mevcut sağda solda.Bazı yerlerde boylarında farklılık olabiliyor.Benim aldığım 2lt lik ideal bence .Bakın bakalım beğenecek misiniz  ?
Metro marketler,Koçtaş,Paşabahçe mağazalarında bulabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...