19 Aralık 2011 Pazartesi

SİZCE NASILLAR ?

Sevgili arkadaşlar ..

beni takip edenler makyaj malzemesinden dolayı biraz dertli olduğumu hatırlarlar , ne zamandır alacağım dediğim şeyler var ama bir türlü karar veremedim.Ne kadar çok araştırma yaparsanız o kadar kafanız karışıyor.Eşe , dosta ,sağa ,sola sormayıp direk ürünü alacağınız yerle muhattap olacağım diyorsunuz onlarda sizin probleminizden çok satış yapmak üzerine kilitlenmiş oluyorlar sonuç yine hüsran yine hüsran:) Bu sıralar fondötenlere takmış durumdayım yine dayanamadım sordum soruşturdum , araştırdım ve %90 gibi bir oranla memnun kalınan markayı belirledim sonunda . Bu arada ana problemim yağlı cilt ve makyaj yapıldıktan sonra yanar döner halde parlamalarım :) elimde sürekli peçete pat pat pat :) Yani alacağım ürün yağsız bir fondöten olmak zorunda

Lancome-Teint İdole Ultra  yağsız bir ürünmüş,Kuru ciltler için önerilmiyormuş tabi baz olarak iyi bir nemlendirici kullanılırsa tercih edilebilinir miş .Öyle amann amann süper bir kalıcığı yokmuş ama yağlanma ve parlama yapmıyormuş Denemeyi düşünüyorum en kısa zamanda .Aranızda bu üründen yada başka bir yağsız fondöten kullanan varsa beni bilgilendirirse sevinirim.ee tabi allıkta önemli bu konuda da yardımcı olursanız sevinirim

Almayı düşündüğüm diğer bir ürünse tesadüfen karşılaştığım renk seçeneği bol bir eyeliner paleti :)
Bu ürün smashbox ın sevil mağazalarında satııyor.Başka renk seçenekleri olan  2. bir palet daha var ama bunun renkleri daha kullanışlı bence .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...