21 Aralık 2011 Çarşamba

SONUNDA BENİM OLDUNUZ !

Günaydınlar herkese :)

Dün almaya karar verdiğim ürünlerden bir kaçını sonunda aldım.Hepsini aynı anda almak istemedim bütçede deprem etkisi yaratmasın diye ama kısa zamanda kalanları da alacağım :) Öncellikle bu sıralar kozmetik,parfüm vb. alışverişi yapmayı düşünüyorsanız Sevil parfümeriyi tercih etmenizi öneririm.Kendi mağaza kartlarına sahipseniz (ki değilseniz anında çıkarıyorlar ) alışverişlerinizde yüksek miktarda puanlarınız birikiyor.Yani 2 hadi taş çatlasın 3 alışverişiniz sonucunda istediğiniz bir parfümü ya da Dior vb. bir markanın ürününü kendinize hediye alabilirsiniz.Gelelim benim neler aldığıma ...

Sonunda denemek istediğim fondöten ve eyeliner paletini aldım :)
 Eyeliner paletini sevil parfümerinin sitesinde keşfetmiştim ve farkı renk seçenekleri barındırdığı için beni çok heyecanlandırmıştı .Fakat boyutu inanılmaz ufak yani sürekli kullanım halinde ömrü kısa.Sabah deneme amaçlı kullandım Benim gibi göz kaslarından tiki olup, göz kapağına kalem,rimel,parmak vb. şeylerin yakın teması halinde saniyede rekor şekilde kırpan biri bile rahatlıkla eyeliner çekebiliyorsa herkes çeker .sürüşü süper yani :) kolay sürülsün , çantada yer kaplamasın ben zaten öyle her zaman makyaj yapmıyorum diyenlerdenseniz tavsiye ediyorum.


 Vee fondötenim daha denemedim çünkü özene bezene bir makyaj yapıp keşfetmek istiyorum.Hafta içi sabahları sürünerek yataktan kalkmak, kahvaltı,hazırlanma (giyinme , saç , kişisel bakım  )derken öyle özensiz bir makyaj sonucu not vermek istemedim kendisine :)



 ve anneme hediye yılların parfümü noa :) Yüzlerce parfüm arasında gitti bunu seçti :) Bende çok beğeniyorum bu kokuyu ama ne biliyim farklılıklara açık olmak lazım :)

 ve sevilden hediyeler; Pink Sugar ın 2 adet testerı daha koklamadım o yüzden yorum yapmıyım.Diğer ürününde adını hatırlamıyorum,resimdende okuyamadım  :)
 Bu markanın ürünlerini son zamanlarda çok duymaya başladım .Yanlış hatırlamıyorsam Türkiye'ye yeni geldi.Dün boynerde dolanırken kasanın üzerinde ki minik standı gördüm.Fiyatını sorduğumda normalde 25 küsür tl olduğunu söylediler. :) öhöm öhömmmm çöşşş diyecektim :) ama kasadaki hanım efendi gözlerimdeki ışığı görmüş olacak ki hemen atladı ama şu an 9 tl :) ehh biraz daha iyi oldu dedim attım sepete :) Benim aldığım ballı bir de narlısı var.Hemen denedim memnunum çünkü öyle dudakları ve dudak kenarlarını yapış yapıi,yağlı yapmıyor.


Yukarıda görmüş olduğunuz deneme ürünü Sevil dergisinden çıktı.Makyaj altı bazı.Dün bu tarz bir ürün alacağımı söylemiştim denemeden önce bu markayı araştırırıyım dedim iyi ki de araştırmışım çünkü bu ürün yağlı ciltler için pek tavsiye edilmiyormuş.Öğrenmiş olduk :) Tabi bu alışverişlerim karşılığı sevil puanlarım aldı başını gitti :) bende fırsat bu fırsat yılbaşı hediyelerini aldım Neler aldığımı söyleyemiyorum çünkü sürpriz olsun okurlar falan sürprizi kaçar :) 

İşte bu kadar yakın bir zamanda mac ve sephorayı ziyaret edeceğim takipte kalın .




2 yorum:

  1. güzel günlerde kullan tatlım.hepsi çok hoş özellikle numuneler:) minnacık olan her kozmetik,parfüm ilgimi çekiyor

    YanıtlaSil
  2. Saol canım çok teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...