13 Aralık 2011 Salı

STUDİO RAİN VE STİLDİREKTORU İŞ BİRLİĞİ VE MERRY CHRİSTMAS :)

Studio Rainden bahsemek istiyorum size.Firmalara ayakkabı koleksiyonuyla yola çıkan ve cıvıl cıvıl iç açıcı renkleriyle ayakkabılara hayat veren bir çiftin kurduğu bir tasarım markasıdır kendileri.Bir kaç yerde yazılarını okudukdan sonra inceleme fırsatı bulduğum sırf topuklu ayakkabılarıyla değil oxford tarzı cicileriylede kalbimizi kazanan bir markadır.Ayrıca studio rain 1. ayakkabı tasarım yarışmasında birincilik kazanarak vouge italya tarafından keşfedilerek en iyi proje ödülünü almıştır. Detaylı bilgi ve blogları için burdan buyrun .
Şimdi bu süper marka ve stilldirektörü bizim için bir çekiliş düzenliyor.Okudum ve kayıtsız kalamadım .

Detaylı bilgi için run run run :)

Bu çekiliş sonunda 4 kişi ödülleniricek peki .Bu ödüller neler olucak ?

Ben hepsini çok beğendim ama 3 numara beni benden aldı .:) ÇOKKK BEĞENDİM ve İSTİYORUMMM İSTİYORUMMMMM : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...